Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Sunday, September 2, 2012

PELBAGAI JENIS BASIKAL

Baru-baru ini blog GM pernah memaparkan bagaimana kreatifnya kalangan masyarakat kita untuk mencari nama untuk menamakan tempat atau kampong di mana mereka bermastautin, dan tidak dinafikan ada masanya mungkin ianya salah dari sudut penggunaan bahasa atau pun ianya mempunyai erti yang cukup menyusuk jiwa.

Kali ini, blog ini pula ingin memaparkan himpunan kekreatifan rakyat pula dalam mereka cipta alat pengangkutn " basikal " betapa mereka meciptanya mengikut keperluan dan suasana tempat dan keadaan.

Basikal Tanpa Rantai.

Basikal tanpa rantai ini direka oleh Italian design house; Albeto Del Biondi. Ia bukanlah teknologi terbaru, tetapi disebabkan ia kurang praktikal berbanding basikal berantai, ia kurang mendapat perhatian. Apa-apa pun, basikal di bawah ni tetap cool!!
 

 




 
billyinfo

Koleksi Basikal Paling Pelik Di Dunia

Perlbagai rekabentuk basikal dapat dilihat pada masa kini seiring dengan perkembangan teknologi semasa. Terdapat basikal yang mementingkan ciri-ciri keselamatan,kelajuan,keselesaan,dan juga bercirikan masa depan. Tidak kurang juga basikal yang mempunyai rekabentuk pelik direka untuk tujuan tertentu yang kadangkala dilihat agak melucukan. Berikut merupakan beberapa contoh koleksi basikal yang paling pelik di dunia.

basikal paling pelik di dunia  




















Antara basikal-basikal super unik dekat bawah ni....
Yang mana satu pilihan anda?











No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA