Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, September 29, 2012

MEREKA TERUS MARAH

Felcra Seberang Perak 28 Sep. 2012 / 12 Zulkaedah, jemaah Masjid Al Ansar juga tidak ketinggalan untuk menyatakan benci dan marah kepada mereka yang terlibat dengan kegiataan penghinaan nabi tersebut.


 Gambar sebahagian dari Masjid Al-Ansar - Bandar Seberang Perak.


 Salah satu dari kain rentang yang di sediakan oleh pihak pengajur 
di perhimpunan aman tersebut.



Sebahagian dari peserta yang sedia menyatakan ' rindu dan cinta " mereka kepada Rasulullah, sdr. Ramli bin Zainuddin selaku pengerusi Persatuan Kebajikan dan Penduduk Felcra Seberang Perak sedang memberikan kata-kata ransangan di perhimpunan tersebut.

Sdr. Ramli bin Zainuddin - sedang di temu bual oleh pihak penguasa, kaitan dengan peogram yang dianjurkanPengerusi Pers. Kebajikan Penduduk.

Syabas kepada para jemaah di sini yang juga melahirkan rasa kecewa dengan apa yang di lakukan oleh mereka yang tidak bertanggongjawab. Secara peribadi, juga penglibatan jemaah pada hari itu juga tidaklah melambangkan " kencitaan " mereka kepada junjungan besar.

hanya untuk renungan: setiap muslim perlu sentiasa mempertingkat usaha untuk sentiasa mencintai dan menyayangi nabi. 

" CINTAILAH NABI DENGAN MENGATASI KECINTAAN KEPADA YANG LAIN "

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA