Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Monday, August 27, 2012

RAKYAT DI DAHULUKAN.. PEMIMPIN DI ANAK TIRIKAN.


Politik Kedah kini hangat semula di perbincangkan oleh peminat politik tanah air. Kemelut untuk merasmpas semula kedah dari PR di rancang bagitu rapi oleh BN - khususnyanya UMNO. Nama-nama seperti Mukhriz telah disebut-sebut untuk di nobatkan sebagai MB Kedah jika UMNO merampas kembali negeri tersebut. Rakyat Kedah seolah-olah merasa lega dengan cadangan tersebut. Ianya diiringi pula dengan tohmahan Pengerusi Perhubungannya Datuk Paduka Ahmad Bashah Md Hanipah agar rakyat Kedah tidak lagi memperjudikan nasib mereka selepas PRU13 itu nanti.

Beliau menyarankan agar rakyat Kedah perlu matang dan tidak mengulangi kesilapan di PRU12 dulu. Selain beliau Mahathir sendiri juga turut memainkan peranan yang sama, Kedah perlu di ambil kembali dari Pakatan Rakyat. Dengan apa cara sekali pun. Kini beliau juga mempertaruhkan 2 orang putranya untuk tujuan tersebut. YB Mukhris di Jerlun dan Datuk Mokhzani di Parlimen Merbok.

Datuk Mukhris dari sudut kekayaan mungkin tidak lagi menggunakan kerusi parlimen untuk mencari kekayaan, kerana ianya sudah melimpah ruah mungkin ianya ingin memastikan kesinambungan  karier bapanya sebagai ahli parlimen dan PM. Kekayaan yang ada pada Mukhris seperti di paparkan di bawah:

Apakah benar ianya milik Mukhris, cukai jalannya RM24,985.50 agaknya berapa harga keretanya dan berapa ccnya pula? apakah ini calun untuk masa depan rakyat Malaysia?

             Gambar Buggati Veyron Yang DiKatakan Milik Mokhzani Mahathir

Road Tax mencecah 5 angka.
.sumber 
Laksemana bukitbintang.blog

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA