Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Sunday, June 24, 2012

UMNO - LAYANAN ANAK MUDA DENGAN BERHIBUR

Kg. Gajah 24 Jun 2012, kini penduduk Kg. Gajah akan menerima satu lagi " pasar malam ", tapi kali ini  " gerbang Malam " yang senama dengan " Gerbang Malam " di Teluk Intan ( jarak 28 km sehala ) mungkin jauh beza dengan yang di Kg. Gajah. Kenapa jadi bagitu andaianya?  Di Teluk Intan Gerbang malam yang di adakan setiap malam itu menjanjikan kepada peniaga-peniaga kecil untuk mencari rezeki dengan barangan jualan. Mereka adalah peniaga Pasar Malam, dan hampir semua peniaga adalah kalangan Bumiputra.


  
paparan makluman ini untuk perhatian penduduka Kg. Gajah dan sekitar untuk hadir sama di majlis pelancaran Gerbang Malam tersebut, dan majlis pelancaran akan disempurnakan oleh YB Ahli Parlimen Pasir Salak, Dato Tajuddin bin Abdul Rahman.

Dapatan dari pengunjung FB kaitan dengan program tersebut:

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA