Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, May 23, 2012

MENGEJUTKAN - APAKAH MEREKA DJ DI MALAYSIA

PIHAK berwajib, sila siasat berita ini, betulkah atau tidak, supaya jangan memalukan negara kita, yang dikenal sebagai negara Islam atau negara umat Islam. Lihat gambar-gambar dan berita di bawah ini.. Diangkat dari sebuah blog bahasa Malaysia, semalam..

Gambar DJ Radio Dibogelkan Semasa On Air - Panas!! Panas!!

 (SX) Selalu kita mendengar kata kata double meaning di konti dan sudah semestinya anda tidak ketahui apakah yang sedang berlaku ketika penyampai radio berdua-duaan terutama pada lewat malam.

DJ Radio ini tidak dapat disahirkan adakah penyampai radio ini dari radio tempatan atau luar tempatan. Tetapi gadis didalam gambar ini ternyata telah berbogel didalam konti stesen radio. Motif sebenar wanita tersebut menanggalkan pakaiannya tidak diketahui, dan apakah motifnya.

Sekiranya anda perhatikan pada tagline pada cemin di belakang gadis tersebut ialah "Today's Best Music". Memang ada radio tempatan yang menggunakan tagline tersebut tapi bagaimanapun agak terlalu awal tuk mengesahkannya.

Jom layan gambar tersebut dan sahirkan adakah ini DJ Radio Stesen Tempatan

Dijamin semua akan terkejut dan mata anda pasti terkeluar dengan ganas!



No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA