Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Sunday, April 29, 2012

BERSIH 3 - JUGA DI IPOH


 Ipoh 28 April 2012 -  Bertempat di Padang Polo ( Taman Rekreasi ) Peminat Kuning juga mengadakan perhimpunan aman tersebut. Mulai jam 2.00 petang kawasan letak kerata taman ini mula di penohi dengan kereta peminat, penyokong dan pemerhati BERSIH.

Apa yang mengembirakan di Ipoh, pihak PDRM telah memberikan kerjasama yang "  mesra ", mereka juga seolah-olah inginkan  perubahan dan bersetu dengan tuntutan yang ingin di lakukan oleh BERSIH. Mereka mengawal lalu lintas di setiap persimpangan menghala ke taman tersebut. 

Sekalongan tahniah dan syabas kepada semua pihak terutama pihak Dato Bandar, polis yang telah memberikan kerjasama bagi memastikan kelicinan dan kelancaran himpunan BERSIH semalam. 


Lautan manusia " Kuning " di depan pentas utama, dan kehidaran meraka memberikan ransangan kepada pemidato untuk berucap dan membakar semangat.


Remaja dengan pelbagai poster kaitan dengan protest semasa
" stop dirty polling " " stop Lyanas " " tiadakan undi pos "


Ahli Kunung terus mendengar ucapan dari pemidato-pemidato yang di sediakan, 
walau bagaimana pun pada hari ini ramai pemidato utama berada di Kuala Lumpur.

Ini adalah salah sorang dari pemidato yang di nyata, tapi yang pentinang pemidato ini adalah dari wakil orang asal yang turut sama di perhimpunan tersebut.


Rakaman gambar orang asal dengan ketua mereka.


Apik tua ini dalam keadaan " kurang penglihatan " beliau di pimpin oleh pembantu yang disedaikan, tapi yang hebatnya baju T kuningnya bertulis  " I'm blind but clean " ( saya buta tapi bersih ). Baju Tnya menjadi perhatian ramai.


Sepanduk ini jelas di tujukan kepada SPR -  " SPR shame on you " 
" SPR anda memalukan "


Pemandangan pengunjung dari jarak jauh. 
Pihak pengajur menjangkakan kehadiran mereka antara 2500 - 3000 orang.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA