Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, March 14, 2012

MALAYSIA TERUS DI LANDA MALANG PENYELEWENGAN

Idea original masih belum pulih dari ingatan apa yang sudah dilakukan di Mekah, bagaimana ramainya Muslim yang besedia untuk menunaikan perintah allah, sama ada di Madinah Masjid Nabawi mau pun di Mekah almukaramah.

Untuk itu GM hanya mampu untuk mengupdatekan blog ini dengan " copy paste " dengan itu ribuan maaf kepada semua pengunjung. Insyaalah sehari dua akan dilaporan apa yang berlaku di Mekah dan Madinah sepanjang 1 - 14 Mac yang lepas.



Shangri-La Hotel hari ini mengeluarkan kenyataan terhadap isu pembiayaan Majlis Pertunangan anak Najib yang melibatkan kos RM409,767 pada 17 June 2011..

Shangri-La Hotel telah mengeluarkan " Banquet Even Order " untuk majlis pertunangan anak PM. Sesalinan di sertakan untuk tatapan, dengan itu apa yang di dedahkan oleh Sdr. Rafizi adalah benar dan bukannya palsu.

Tapi malangnya selepas pendedahan itu, pihak hotel pula membuat " pembetula " dengan mengesah semua pembayaran adalah di bawah tindakan PM, kos berjumlah RM409,767, adalah dari pihak pemesan - banyak betul Najib, mana beliau dapat wang sejumlah itu, bagai bagaimana majlis berkahwinan nanti, Pertundangan pun sudah menelan belanja hampir setengah juta apakah majlis perkahwinan nanti akan menelan belanja jutaan pula? kita tunggu dan lihatlah nanti.

Kini rakyat mula tertanya-tanya yang mana satu betul, resip terkepil jelas menunjukan bayaran di buat oleh pejabat Perdana Menteri, tapi pihak hotel kata wang Najib yang bayar. Najib perlu menjelaskan " tohmahan " tersebut untuk maklumat orang ramai.

Disertakan Banquet Even Order

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA