Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Sunday, November 6, 2011

MEKAH - ROSMAH TERUS MENONJOL DENGAN JAMBULNYA.


Gambar di tertera bersama adalah kaitan khusus dengan kepimpinan kita, kini semua masyarakat tahu khasnya Masyarakat Malaysia dan Amnya dunia tahu di mana pemimpin No 1 kita berada.

Menunaikah Fardhu Haji adalah rukun ke 5, rukun Islam dan rukun ini di laksanakan di tanah suci Mekah, dan Tanah Suci Mekah juga sebagai Tanah Haram, hatta tanah di bumi ini juga adalah haram untuk di bawah keluar, malahan setiap individu yang berkunjung ke bumi Mekah sama ada untuk menunaikah Haji atau Umrah , mereka WAJIB menutup aurat, selain dari pantang larang lain.

Tapi dengan menatap kepingan gambar di bawah, jelas pada apakah perasaan isteri Najib, wanita pertama, mengapa beliau masih sangguh " menentang " hukuman yang telah ditetapkan oleh Allah. Mengapakah keadaan ini berlaku, atau apakah Rosmah sudah meletakan kehebatan beliau mengatasi hukum Allah? sebagaimana kerajaan pimpinan suaminya Najib menolak hukum Hudud.


Lambaian tangan kedua suami isteri ini seolah-olah bukan untuk ke Mekah, tambahan pula si Isteri tiada tanda-tanda untuk ke Tanah Suci. Aurat kepala masih terdedah kepada umum. Senang cerita tak macam orang muslim yang lain bila mereka nak menunaikan haji..


Agaknya Rosmah memang suka mencuba untuk " menderhakai " perintah Allah. Tapi apakah Najib juga tidak mempunyai perasaan untuk " menegor " isterinya, atau Najib sudah " termakan " budi pada Rosmah? Tidak ada siapa yang mengetahuainya.



Rosmah " anak panah " pengiringi Najib bersua muka dengan jemaah Malaysia



Niat dan tindak laku " baik " tapi hukum mengatasi segala-galanya.



Yang peliknya, Jamal Khir juga ada bersama-sama Rosmah, kemana saja Najib pergi, Rosmah ikut sama dan tak ketinggalan Menteri di JPM itu. Hanya kita tertanya-tanya apakah Jamil Khir juga " gagal " untuk menasihati Rosmah untuk menutup aurat. Allah subhawatala saja yang tahu.


Gambar ini jelas menunjukkan,
Jamil Khair juga tersenyum puas melihat gelakat Rosmah itu.



Para pengunjung apa pandangan sdr. dengan gambar ini?

Sama-sama lah kita berdoa moga-moga Rosmah sebagai wanita yang bersuamikan Najib Perdana Menteri Malaysia, yang Mana Malaysia pula menetapkan Islam adalah agama rasminya. Sebelum menjejakkan kaki ke Malaysia nanti beliau menerima hidayat dalam penghidupan seorang wanita muslim. Amin.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA