Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, September 22, 2011

NAJIB - KETUA BAHAGIAN MENIPU

Najib sudah bangun dari tidurnya, dari igauan mimpi-mimpi indah, sudah nampak gelagak orang-orang sekeliling yang sudah tidak amanah, serta sering memberikan maklumat yang sentiasa " selesa " tapi keadaan sebaliknya. Rasa curiga ini amat patut sekali di rasai kerana, mantan PM - Mahathir juga turut memberikan kritikan kepada " wajah-wajah " cara hidup pemimpim UMNO kini.

NONE


" Ubah gaya hidupmewah, rakyat berasa jijik dengan cara itu, parti akan jadi mangsanya,PRU 12 2008, faktor hidup mewah telah salah satu penyebab di mana UMNO gagal menguasai 2/3 parlimen " kata beliau semasa berucap di majlis Perhimpunan 171 wakil rakyat BN anjuran Kelab ADUN BN itu, di program permukiman selama tiga hari di Selangor.



Laporan-laphttp://1.bp.blogspot.com/-1GMuGLdvIb0/TaI3KD9v88I/AAAAAAAAAhY/24k8rq4O6-Q/s1600/najib+pening.jpgoran yang tidak sah ( laporan tipu ) telah menyebabkan keadaan parti dalam keadaan yang tidak selamat, pelapor memberikan laporan hanya untuk " memikat " hati untu memastikan kedudukan mereka tidak terjejas serta untuk memastikan nama mereka terus menjadi calun di PRU 13 nanti. Malah tegas beliau, penganjuran program 'syok sendiri' juga turut menyumbang kepada kekalahan BN di Selangor pada Pilihan Raya Umum (PRU) 2008.

Diperhatikan masa ini ramai kalangan pemimpin yang telah diberikan peruntukan sejumlah rm2.5 juta setiap bahagian
. Telah mengadakan program-program yang berbentuk syok sendiri sahaja. Tambahan musim perayaan ini, di fahamkan ada kalangan YB yang mengadakan majlis boleh dikatakan setiap hari, setiap sekolah diberikan peruntukan untuk menganjurkan majlis, setiap majlis di " taburkan " dengan kewangan yang cukup banyak. Untuk murid/pelajar, guru / kakitangan sekolah dan juga apa saja yang dipohon oleh pihak sekolah semuanya di sempurnakan.

Juga difah
amkan setiap perhimpuan itu kehadiran mereka di kerah, di arah, di beri peruntukan bas, wang saku dan bebagai-bagai pemberian, ini jelas kehadiran mereka bukan iklas tetap di paksa. Ini juga boleh memberikan implikasi tidak sihat kepada parti. Jadi pada kesimpulannya, laporan yang di berikan sebagini rupa " tidak " boleh di guna pakai dan ianya lebih kepada " pembohongan " sahaja. Ia boleh menyebabkan parti dalam keadaan " syok sendiri "

Kepada kepimpinan di peringkat " grass root " perlu mau ingat, jangan meneruskan amalan menipu kepim
pinan atasan, berilah kenyataan yang sebenar, kalau kawasan itu kelabu nyatakan kelabau, kalau hitam katakan hitam. Barulah sedang kita membuat keraja. Parti amat memerlukan bacaan politik yang tepat. Zaman ini zaman maklumat di hujung jari, pagi cakap tengahari sudah ada maklumat.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA