Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, July 19, 2011

BERSIH - TMP PENING DI INDONESIA

Sembab tiba-tiba mengamuk tak tentu pasal kat Surabaya sebab
makin ramai rakyat Malaysia sokong BERSIH dari sokong Umno-APCO!
Padan muka, makan banyak daging lagi! Kah kah kah...

TPM marah yang kertaluan ada kalangan pemberita yang bertanya khusus berkaitan dengan kejayaan dan kecemelangan pasokan BERSIH yang mengadakan " perhimpnan " di KL baru-baru ini.


Bagi Ambiga, kerajaan persekutuan perlu secara aktif melibatkan Bersih 2.0 dan memberi respons ke atas segala tuntutan pilihan raya tanpa terus mengeluarkan amaran kepada orang ramai tidak menyertai demonstrasi, berkemungkinan besar akan ada pula BERSIH 3.0.

“ Tekanan demi tekanan akan diteruskan sehingga pihak kerajaan mengambil langkah-langkah penambahbaikan berhubung soal pembaharuan dalam pilihanraya dan penglibatan aktif bersama pihak berkuasa dalam perkara ini,” Tambah beliau.

Bekas presiden Majlis Peguam ini berkata, kerajaan telah “mengabai perkara” sewajarnya dengan mengeluarkan ugutan dan bahawa lebih banyak halangan ke atas perhimpunan-perhimpunan pada masa depan sedangkan sewajarnya pihak berkuasa mengambil langkah untuk menangani tuntutan yang diketengahkan pada 9 Julai lalu.



Gambar hiasan yang menunjukkan TPM amat prihatin kepada rakyat, beliau sanggup memasang atap zin rumah warga emas. Tapi kenapa pihak TPM sanggup " mengarahkan " jurugambar merakamkan apa yang di lakukan?

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA