Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Sunday, June 5, 2011

MAT SABU - BADI BILIK 121 TERPADAM KINI

Tahniah kepada Sdr. Mat Sabu atas kemenangan sebagai Timbalan Presiden dengan mengalahkan penyandang YB Nasharudin Mat Isa dan calun dari Ulama Tuan Ibrahim Tuan Man. Kedua-dua mereka menerima undian sejumlaah 222 dan 399, Sdr. Mat Sabu menerima sejumlah 421 undian. Tahniah.

Badi Sejarah yang tercalar pada tanggal 31 Januari 1995 penghuni bilik 121 Hotel Perdana,
Jalan Mahmood, Kota Baru telah di tangkap basah dengan isteri orang. Kini di padamkan
dengan terpilih pelakunya sebagai Timbalan Preseiden PAS. Ahli-ahli PAS telah menerimanya semula dan penganugerahan jawatan ini menandakan beliau gelah " bersih ".

Walaubagimana pun pada kalangan ahli politik mengaitkan kemenangan Sdr. Mohammad ada kaitan rapat dengan rapat dengan pemimpin Pakatan Rakyat yang dijangka akan membolehkan parti itu lebih diterima di kalangan pengundi bukan Melayu dan memperbaiki peluang PAS pada pilihan raya umum akan datang.

NONE


Raut wajah Mat Sabu dengan kepimpinan tertinggi PAS, beliau di apit oleh Naib-naib dan presiden. Ini kali kedua Mohamad Sabu yang popular dan cekap terutama dalam menganjurkan demonstrasi jalanan bertanding jawatan timbalan presiden PAS. Percubaan kali ke tiga ini nampaknya menghasilkan sesuatu dan beliau memecahkan tradisi kemenangan yang biasa di sandang dari gulungan ulama.


NONE

Bagi Mohammad Sabu ( gambar ), peralihan perwakilan kali ini ada hubung kaitnya keadaan negara yang hampir dengan PRU 13. " Muktamar diadakan dekat dengan pilihan raya, oleh itu ahli cederung memilih pemimpin terlibat dengan segmen masyarakat dan kemasyarakatan. "Perwakilan lebih cenderung kepada aktivisme, iaitu (memilih) mereka yang telibat secara langsung dengan masyarakat. "Tidak bermakna yang tidak cukup undi, tidak ada aktivisme, tetapi perwakilan (dilihat) lebih cenderung ke arah itu," tambah beliau.

Tahniah dan syabas Mohammad Sabu, tunaikan amanah yang diberikan untuk kepentingan perjuangan menegakkan agama, bangsa dan tanah air. Takbir.

2 comments:

  1. Hancurkan BN segera.......

    ReplyDelete
  2. Teruskan peruangan bersama PR....pastikan BN tewas dlm PRU13...Insya Allah.

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA