Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, June 18, 2011

FELCRA - DATO T SALAH GUNA KUASA LAGI

17 Jun 2011, tepat jam 3.30 petang rombongan Babak, diketuai oleh Sdr. Razman Zakaria, pengerusinya hadir di Balai Polis Kg. Gajah, khusus untuk membuat satu repot berkaitan dengan salahguna kuasa Dato Tajuddin Pengerusi Felcra dengan menggunakan wang Felcra untuk tujuan jamuan makan di Majlis Perasmian Mesyuarat Agung UMNO Bahagian Pasir Salak.

Kad jemputan jelas tertera adanya majlis dan aturcara perasmian mesyuarat perwakilan UMNO Bahagian Pasir Salak. Jemputan yang bukan Ahli UMNO / Masyarakat peneroka perlu hadir di majlis perasmian sehingga jam 12tgh. baru boleh menikmati jamuan.


Sdr. Razman bersama jawatankuasa BAPAK dan wakil dari
Masyarakat Felcra yang turut sama di Balai Polis Kg. Gajah.

Sdr. Razman menunjukkan laporan repot polis kepada wartawan Sinar, dengan memaklumkan kenapa kini Felcra sentiasa mengelola setiap aktiviti sama peringkat kerajaan negeri, parlimen dan kerajaan pusat. Apakah kini Felcra sudah menjadi Ahli UMNO dan meminggirkan hak peneroka? Rumah Gen 2, pelancara dan pecah tapak oleh TPM, jutaan di belanjakan, kini urusan rumah lagi, dengan di gandingkan dengan mesyuarat perwakilan UMNO. guna duit Felcra dan duti Felcra ada duit peneroka.

Hari dan Perayaan Minggu Belia peringkat negeri Perak juga di buat di Felcra, semua kakitangan Felcra di kerah tenaga untuk memastikan pelaksanaan dan perjalanan program berjalan lancar. Selalunya projek kerajaan negeri sudah ada disediakan bujet sendiri, tapi selain tempat tenaga buruh juga di gunakan dari Felcra.

Pak cik ini ( nama di rahsiakan ) juga mengambil kesempatan memaklumkan bagaimana premium tapah rumah dah di bayar tapi beliau masih menetap di tapa rezab jalannan. Apakah Felcra sudah tidak berminat untuk membantu generasi kedua pada masa kini? keloh pak cik tersebut.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA