Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, June 15, 2011

DI CINA - CARA BARU UNTUK MENDAPATKAN CALUN SUAMI


Untuk renungan dan fikirkan lah. Wahai anak muda wanita

Mereka melucutkan pakaian di jalanan
dengan harapan untuk sebuah perkahwinan.

Lapan orang gadis di China yang berpendidikan di Kanton, menanggalkan pakaian mereka untuk memikat bakal calon suami, menurut Stomp, sebuah portal Singapore Press Holdings.

Stomper HoneyHubby, yang melaporkan mengenai insiden tersebut, berkata:

"Gadis-gadis cantik ini berkumpul di luar stesen kereta api Lu Xiao Bei, menari dengan iringan muzik, dan mula menanggalkan pakaian di hadapan penonton yang ghairah berkumpul walaupun didalam keadaan hujan renyai.

"Gadis-gadis yang berusia di antara 25 dan 35 tahun, semuanya berpendidikan dan cantik, tetapi malangnya mempunyai masalah dalam mencari suami. Lalu mereka membuat keputusan untuk tampil separa telanjang dengan penuh kejujuran dan keyakinan diri '.

Anda ingin tahu kriteria untuk menjadi calon suami mereka?


Berdasarkan terjemahan sepanduk yang dibawa mereka,
para calon suami haruslah berusia di antara 31 dan 36 tahun,
mempunyai ketinggian lebih dari 1.7m dan berpendidikan.


Tidak dapat dipastikan sama ada tindakan mereka itu adalah kerana didorong oleh kreativiti atau kerana terlalu terdesak.

"Namun nasihat saya kepada para gadis di Singapura (dan Malaysia) yang mungkin ingin meniru aksi seperti ini - JANGAN LAKUKAN. Anda mungkin akan menarik polis lebih cepat berbanding anda menarik calon suami," menurut HoneyHubby.

Lagi gambar di bawah :
perhati dan buat kesimpulan,
apakah perkara sama akan berlaku di Malaysia?









No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA