Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, May 5, 2011

JENAYAH - SEMUANYA ADA PADA ANWAR


Siapa kenal siapa Mamat Ini?



Lagi di tekan dengan isu, lagi Anwar bangkit laksana " cacing kepanasan ", tambahan pula beliau " dalam tahanan " untuk tidak hadir ke parlimen. Kebebasan tidak ke parlimen ini di pergunakan oleh beliau untuk memperjelaskan apakah semua tohaman dari " kumpulan songkok tinggi " ini benar dan tidak ada tidak benar.

Tuduhan terhadap beliau kini semakin menggila, hari demi hari ada sahaja pertuduhan yang perlu di jawab dan dihadapi olehnya. Sebut sahaja apa jenis tuduhan, dari kaki liwat, beliau dituduh melakukannya dengan pembantu, adik angkat, pemandu, abang angkat, sahabat, lepas itu berzina dengan bini kawan, dengan pelacur, ada anak haram, dengan bapuk siam.

Anwar memang terkenal dari zaman kepimpinan belia lagi, sudah tentu beliau ramai kawan di seluruh dunia, dan apatah lagi beliau menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri satu ketika, lantas itu penentangan beliau lantas itu Anwar juga dituduh menjadi ejen Yahudi, Amerika, Arab Saudi. Anwar Ibrahim dituduh juga mahu membankrapkan negara, memecah belahkan masyarakat, malah pelakon video lucah yang memiliki lebih 18 buah rakaman video sejak 1998. Dituduh juga sebagai pendukung ajaran sesat dan banyak lagi sampai tak ingat dah nak tulis.

Kali ini tuduhan terbaru yang sahih lagi terbukti benar di mata gerombolan songkok tinggi, Anwar dituduh mahu mencipta konspirasi menembak diri sendiri pula. Bukti kukuh ini diperolehi daripada mimpi seorang badut sarkas yang mendakwa mimpinya itu melibatkan kepentingan awam, kepentingan rakyat.

Apakah masih dan mentari untuk beliau selepas mimpi ngeri ini?

Hanya satu andaian penulis.

2 comments:

  1. salam reformasi ,
    buat orang yang bernama zahip mat arif jagalah diri ,jagalah lidah sebabnya ambo rasa kamu dah lupa apa yang katakan suatu ketika dahulu semasa dalam pkr lagi sesungguhnya allah telah terbalik apa yang kamu kata kini terkena hidung sendiri . ingat kalau nak di ungkap cerita lama kamu lebih kurang biawak komoda kat sabah tau?hidup pun macam yahudi nak kata orang tengok diri sendiri lah biawak ....
    budak reformasi 1998

    ReplyDelete
  2. DIA ni salah sekor drp puak munafik yg cari makan dgn buat cerita dongeng...sanggup buat apa saja asalkan dapat makan....hidup untuk makan sama mcm lembu di padang.....

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA