Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, March 23, 2011

VIDOE LUCAH - DSAI TERPERANGKAP DENGAN LAIN-LAIN PEMIMPIN



Ini adalah keratan perundangan berkaitan dengankesalahan pengedaran bahan lucah.

Celakas punya Menteri! Takkan dia tidak tahu Seksyen 5(1) Akta Penapisan Filem 2002 dan Seksyen 292 Kanun Keseksaan.

Celakas punya menteri ini boleh kata ,“Awak bagi tau apa yang salah. Semua orang kata ia melanggar undang-undang, tetapi bagi tahu saya, undang-undang mana? Sesiapa yang tahu, perlu tampil dan maklumkan kepada kami,”

Mustahil menteri celakas ini tidak tahu adanya kedua-dua seksyen itu berkaitan larangan memiliki, mengedarkan dan menayangkan filem yang lucah atau yang selainnya bertentangan dengan kesopanan awam.

Macamana Menteri celakas ini boleh kata "ditayang untuk wang, ya, mungkin ia." Apabila ditanya sama ada tayangan rakaman itu menyalahi undang-undang!

Berikutan kenyataan menteri celakas itu, jom kita lihat gambar percuma 'semi lucah' berikut :

Adakah ini rupa jantan dalam 'movie lucah' yang
yang sedang heboh mengaitkannya dengan seorang
tokoh politik tempatan? Anwar telah menafikan
lelaki tersebut adalah dirinya kerana kepalanya botak

Iras siapakah lelaki misteri ini?

Saya berani siarkan gambar tersebut kerana menteri celakas itu kata " ditayang untuk wang, ya, mungkin ia."

Dan Kalau Menteri celakas itu dah kata tidak bersalah, apa kata kita minta RTM dan TV3 tolong siarkan movie lucah itu secara percuma.

Menteri celakas ini perlu mengambil langkah tersebut supaya orang ramai tidak keliru dengan gambar-gambar diatas yang kononnya adalah keratan daripada 'movie lucah' yang diedarkan oleh Datuk T itu.

Celakas betul Menteri ini kalau tidak berani tayangkan 'movie lucah' di RTM atau TV3.Takut apa? Ikut katanya 'bukan salah'!

Tak henti-henti Anwar diserang dengan skandal seks, dengan lelaki, dengan adik angkat, dengan driver, dengan bini orang, dengan pembantu, dengan bapok siam, dan kini dengan pelacur cina pula . Kita nantikan video panas yang bakal disiarkan menjelang PRU 13, "VIDEO SKANDAL SEKS ANWAR IBRAHIM DENGAN BINATANG!"



Eshan : ALHUSSEYN

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA