Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, March 24, 2011

FITNAH 3, 3 DATUK TERLIBAT

Kini ANWAR terus di buru dengan " fitnah " yang sengaja di reka-reka untuk kepentingan pihak tertentu, dan mereka yang merancana fitnah adalah dari kalangan mereka yang berdamping dengan pihak yang cuba mengaitkan keuntungan dari fitnah tersebut. Sejak 1998 bila mana Mahathir terasa diri sudah mula tercabar dan dicabar, dan diketahui akan " permasalahan " nya mulai dihidu, lantas ANWAR sebagai " orang no. 2 " yang sudah tentu banyak mengetahui apa yang di buat oleh beliau, maka ujud satu team merancana bagaimana ANWAR perlu dibuang dari persada kepimpinan Negara. Lahirlah Fitnah 1, Liwat 1 dan akhirnya ANWAR menjadi penghuni di Sungai Buluh selama 6 tahun Pembebasan beliau dari Sungai Buluh di " pelopori " oleh Tun Dollah. Hampir 10 tahun kemudian ANWAR membuat " come back " dalam arena politik negara dengan pengorbanan DSWA dan terus memduduki kerusi Permatang Pauh, lahirlah Pakatan Rakyat dan DSAI sebulat suara di kalangan PAS, DAP dan PKR melantik beliua sebagai ketua pembangkang.

Sebelum menduduki kerusi Permatang Pauh, sekali lagi Liwat 2 di terjemahkan untuk memastikan DSAI kecundang tapi rakyat mulai sedar dan DSAI menang dengan majoriti yang bertambah di Permatang Pauh, hingga kini Liwat 2 masih di perbincangkan di mahkamah. Tapi malang belum pun selesai Liwat 2, dan bahan bukti sekecap ada dan secekap tiada DSAI di gemparkan dengan rakaman video sex, dengan seorang pelacur Cina pula.



Tan Sri Rahim Thamby Chik
Bekas ketua menteri Melaka - seorang dari Dato T

Masa kini beliau adalah Pengurusi RISDA, Risda adalan GLC kepada Kerajaan, jadi sudah tentulah perlantikan beliau di restui oleh PM ( Najib ) Oleh kerana beliau pernah di telanjangi dengan kes merogol remaja bawah umur dan di hukum menginggalkan jawatan kini atas dasar DSAI ingin jadi pemimpin tertinggi negera, TSRTC "Dia nak jadi pemimpin tertinggi, hendak jadi PM. Jadi kita mesti lihat akhlaknya," kata Rahim sambil mendakwa cuma mahu menegakkan kebenaran. Mungkin Rahim menganggap perangai DSAI lebih teruk dari beliau sendiri lantas TSRTC bersekongkol dengan Datoh T merencana video tersebut.

Selain Tan Sri Rahim, Datuk Shazryl Eskay Abdullah, Datuk Shuib Lazim yang bendahari Perkasa dalan gabungan Datuk Tersebut. Apakah Datuk T ini ada bersamaan dengan The Three Stoogess? Kita lihat apakah akhirnya nanti episod ini. Apa yang peliknya, kenapa pula TSRTC mungkin mengetuai pasokan ini, ingin pihak kerajaan menubuhkan Suruhanjaya? dan TSRTC juga mencadangkan penalnya. sepatutnya DSAI yang melaksanakan permohonan tersebut. Sebab beliau yang dituduh? Ini sudah terbalik? dan TSRTC juga mencadangkan penalnya.



Datuk Shazryl Eskay Abdullah

Shazryl mengakui menyimpan video "tunggal" itu manakala Rahim pula mengaku menguruskan tempat tayangannya di sebuah hotel mewah di ibu negara. Beliau juga mengakui yang mana individu yang mengambil jam ( milik anwar ) dibilik perlakuan tersebut adalah dirinya.

Apakah kini moral dan keyakinan " orang Melayu " sudah tidak percaya dengan hukum Allah, sudah lupa dengan pembalasan di hari akhirat nanti, sudah meletakkan segala-galanya kepada kepentingan untuk memastikan UMNO tidak kecundang dalam mempertahankan negara? atau sudah ditakdirkan Malaysia menjadi porakperanda dengan kerenah kepimpinan Melayu itu sendiri?

Kita tunggu dan lihat hukuman yang akan di terima dari Allah, kita berdoa kepada semua pihak agar diperliharakan dari musihabah pemberiaan Allah nanti. Amin.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA