Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, March 5, 2011

DUN MERLIMAU - SATU PENGAKUAN

Petikan dari Kempen PRK - Merlimau

Apakah kata Bob Lokman semasa
bergelumang dengan Dosa dan Noda terhadap PAS:

"Saya akui pernah ganggu ceramah PAS dalam kempen pilihan raya umum 2004 dan 2008 iaitu dengan mengadakan persembahan berdekatan ceramah PAS dan terima upah"
"Tapi itu semua kenangan dulu, sekarang saya sokong parti Islam yang mahu tegakkan hukum Allah. Saya jumpa beberapa pemimpin PAS dan minta maaf,"
Bob - fikir-fikirkan lah.....

Pengakuan Chua Jui Meng semasa bersama MCA
"Saya masa dalam MCA berkempen memberitahu orang Cina jangan sokong Pas, sebab Pas nak bina negara Islam. Kalau negara Islam nanti orang Cina kena bersunat, tak boleh makan kerbau pendek."
"Itulah penipuan kami kepada orang Cina dan saya percaya ia berlanjutan hingga sekarang. Tapi hari ni saya nak minta maaf, saya taubat," katanya sambil disambut dengan sorakan lebih 12,000 orang yang hadir.

Tambah bekas Naib Presiden MCA itu, beliau mendapati orang Cina pada masa ini tidak boleh ditipu atau tidak ditakut-takutkan lagi kepada Pas dan ini dibuktikan dengan sokongan majoriti entiti tersebut kepada Pas sejak pilihan raya umum (PRU) 2008 yang lalu.

apakah kini :

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA