Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, March 17, 2011

ARTIS SERANG DUN CHANGKAT JONG



Pada 15 Mac yang lepas, Kg. Bahagian dekat Teluk Intan, telah digegarkan dengan persembahan album terbaru ust. Radzi Melissa atau nama sebenarnya Radzi Abdul Hamid. " penyelesaian " adalah sebuah lagu dalam album terbaru beliau.






























Ust. Radhi selain menyampaikan cermah kesedaran untuk khususnya kaum muda, beliau juga sempat mendendangkan nyanyian dari album terbarunya berjudul Penyelesaian dan pada malam itu harga istemewa kepada pengunjung ceramah perdana dengan cuma harga Rm10 album tersebut.

Gambar 1 & 2, adalah ust. Radhi sedang berceramah dan mendendangkan lagu " Penyelesaian " dari album terbarunya. Kesadaran untuk bersama PAS telah lama terpendam dan akhirnya atas dasar sedar dan insaf zaman " rock " perlu ditinggalkan serta kembali ke pangkal jalan, bagitu lah juga dengan hadirin yang ada pada malam ini agar, dipohonkan bersama-samalah kita dengan perjuangan yang sedang diusahakan oleh PAS untuk kepentingan di dunia dan akhirat.

Bagi " Ustaz " Mohd. Hakim bin Lokman - Bob, peristiwa " kehadiran " malaikat maut mengambil nyawa rakan di sebelah katil semasa di hospital telah menjadikan titik tolak untuk mendekatkan diri dengan Allah. Walaupun rasa sedar untuk bersama-sama dalam perjuangan islam telah lama berputik kira-kira di usia 40 tahun tapi desakan hidup menyebabkan niat untuk bersama dalam perjuangan Islam tertanggoh. Secara berjenaka beliau mengibaratkan dirinya yang agak dewan tapi dapat menyampaian borang kehalian PAS bersama-sama dengan Gulongan Muda PAS melalui YAB Ust. Azizan di Kedah semperna dengan perhimpunan Pemuda tempoh hari. Bersyukor dengan pertunjuk yang diberikan oleh Allah dan menyeru juga di kalangan hadirin agar meneruskan perjuangan bersama-sama PAS.

Bagi YB Niza, UMNO kini sudah hilang dan hala tuju untuk kepimpinan sudah jauh menyimpang, kerana dalam UMNO kini penoh dengan Rasuah, Pembaziran, Budaya Fitnah, Perampas dan Salah guna kuasa. Kalau kita lihat di mana UMNO kuat di situ penduduk orang Melayunya hidup dalam keadaan " miskin " bak kata pepatah " kais pagi makan pagi dan kais petang makan petang "

Kemenangan PRK akhir-akhir ini semua nya di kawasan Melayu majoriti dan cara hidup mereka amat mendukacitakan. Di Tenang, Kerdau, Merlimau, mereka hanya diumpan dengan projek-projek baik pulih hanya ada nya " kematian " wakil rakyat. Semasa inilah mereka mencurah-curahkan peruntukan seolah-olah selama ini pendudukan kawasan ini tidak ada.
Dengan itu adalah diharapkan penduduk di kawasan Changkat Jong ini tidaklah menjadikan diri seperti mereka di kawasan-kawasan yang dinyatakan.

Berikan lah sokongan kepada PR pada PRU 13 nanti. ini telah dibuktikan dengan apa yang terjadi di Kelantan, Pulau Pinang, Selangor dan Kedah, walau pun UMNO mendakwa jika selaian dari UMNO memerintah " pupuslah " negara. Tapi ianya terbukti itu hanyalah dongengan semata-mata. malahan negeri-negeri di bawah PR telah menunjukkan prestasi cemerlang dalam kepimpinan dan ianya disahkan oleh pihak odit negera.


sem

Rasuah, Pembaziran, Pemfitnah, Perampas, Salah guna kuasa.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA