Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, February 12, 2011

UBAH SEKARANG SELAMATKAN MALAYSIA BHG. 13


BUKU YANG DI IGAUI UMNO / BN


cabutan teks dari buku " jingga " tersebut.

PROGRAM 100 HARI PAKATAN RAKYAT

Pakatan Rakyat akan melaksanakan reformasi menyeluruh dalam semua aspek pengurusan negara, ekonomi, pendidikan dan sebagainya berdasarkan prinsip yang digasirkan di dalam Dasar Bersama*. isu akan datang

Sebagai permulaan kepada reformasi tersebut, dalam 100 hari kami mendapat mandat rakyat, kami akan melaksanakan program berikut:

  • Mereformasikan institusi-institusi penting negara seperti SPR, SPRM, Pejabat Penguam Negara dan PDRM untuk mengembalikan kewibaan kepada sistem pentadbiran kerajaan.
  • Memansuhkan akta Keselamtan Dalam Negeri ( ISA )
  • Mengarahkan Khazanah Berhad, Kumpulan Wang Simpana Pekerja ( KWSP ) dan lain-lain badan milik kerajaan yang memiliki konsesi lebuhraya untuk menyerpurnakan ambil alih aset lebuhraya oleh kerajaan dengan tujuan menghapuskan tol.
  • Merombak struktur subsidi negara bagi mengurangkanh subsidi kepada pihak swasta seperti subsidi gas sebanyak RM19 bilion kepada penjana bebas dengan memindahkannya bagi menampung perbelanjaan subsidi rakyat
  • Mengiktiraf peranan dan jasa kakitangan awam dengan mengkaji semula struktur gaji permulaan dengan menaikkan imbuhan perguruan sebanyak RM500 sebulan setiap seorang guru sebagai penghargaan guru pendidik bangsa.
  • Menjadikan air sebagai hak rakyat dengan mengembalikan semua konsesi pengurusan air yang d iuruskan swasta kepada kerajaan
  • Menyediakan perkhidmatan internet WI-FI percuma kepada semua rakyat di kawasan bandar dan separa bandar
  • Membatalkan Felda Plantation bagi tujuan membuka ladang-ladang yang kini diuruskannya kepada generasi kedua dan ketiga Felda.
  • Menaikan royalti minyak kepada Sabah, Sarawak, Terengganu dan Kelantan kepada 20%
  • Menubuhkan Suruhanjaya Diraya bagi menyelesaikan kemelut pendatang tanpa zizin dan kerakyatan di negeri Sabah

akan datang Isu:
Dasar Bersama Pakatan Rakyat

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA