Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, February 22, 2011

UBAH SEKARANG, SELAMATKAN MALAYSIA 16


BUKU YANG DI IGAUI UMNO / BN


cabutan teks dari buku " jingga " tersebut.

DASAR BERSAMA PAKATAN RAKYAT ( PR )

SISTEM PILIHANRAYA YANG BERSIH, BEBAS & ADIL

  • Membolehkan setiap rakyat berusia 18 tahun ke atas mengundi melalui pendaftaran secara automatik.
  • Menghapuskan kelemahan dalam sistem pengundian dengan membersihkan senarai pengundi, memansuhkan undi pos bagi pengungi dalam negeri, memastikan semua rakyat di luar negara dapat mengundi dan menggunakan dakwat kekal.
  • Memastikan media massa memberi ruang kepada semua parti politik secara adil dan saksama, tempoh kempen yang menusabah dan pengedalian serta perjalanan piliharanya yang bersih dan bebas.
  • Menentukan persempadan kawasan undi dibuat dengan menceminkan prinsip Satu Rakyat, Satu Undi demi menjamin perwakilan yang lebih adil dan saksama.
  • Memperuntukan belanja kempen kepada perti-parti politik bedasarkan peratusan jumlah undi yang diperolihi pada piliharan umum,
  • Menggubal undang-undang yang leibh berkesan bertujuan menghukum calon atau parti politik yang terbabit rasuah atau amalan membeli undi.
  • Memulihkan kewibawaan sistem kehakiman dan menjamin ketelusan serta kebebasan sepenuhnya Suruhanjaya Perlantikan Kehakiman.

akan datang Isu:
Dasar Bersama Pakatan Rakyat -
Memacu Ekonomi Berprestasi Tinggi, Mapan & Adil

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA