Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, February 18, 2011

" ROAD TOUR " DSAI KE PERAK




" Penggantongan " DSAI dari menghadirikan diri ke Parlimen telah digunakan Pakatan Rakyat dan khasnya PKR sendiri untuk mengadakan " road tour " ke seluruh negara. Memang ianya menjadi bebanan dan " masalah " kepada negara apabila dikaitkan Malaysia dengan Dato Seri Anwar Ibrahim.

Bebas atau terpenjara " jelmaan " beliau terus menghantui kepimpinan UMNO dan kini kesan " s epakan " Mahathir terhadap Anwar mula di rasai sendiri oleh Mahathir, kini Mahathir telah memulakan langkah untuk memastikan rakyat dapat menerima tindakan beliau di operasi Ops lalang tempoh hari.

DSAI terus dengan tugasannya, ke seluruh pelusuk negara untuk menerangnkan apa sebenarnya yang berlaku kepada rakyat. Sekreteria di Damansara telah menyusun jadual " road tour " beliau ke negeri Perak.

Disertakan untuk pengetahuan di cabang mana DSAI akan berada khusus untuk negeri Perak, dan pihak urusetia hanya mengeluarkan sehingga tarikh 23 April, dan cabang-cabang lain akan diputuskan kemudian nanti.

27 Feb - Cabang Chenderiang, Tambun & Tualang Sekah
6 Mac - Cabang Bagan Serai, Kuala Kurau & Batu Kurau
20 Mac - Cabang Larut
23 April - Cabang Bota, Lumut dan Rapat Umum di Pulau Pangkor

Untuk itu kepada " pengunjung " blog ini harap dapat panjangkan jadual lawatan tersebut untuk pengetahuan. Tapi " detail " program tempat di masa akan di maklumkan dari maa ke semasa.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA