Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Monday, February 28, 2011

DUNIA DI AKHIR ZAMAN - ORANG MAKAN ORANG

Salam...

Kalau ada orang memperkatakan manusia makan manusia, rasanya susah orang nak percaya, tapi kalau tengok gambar kat bawah ni yang berlaku di negara Cina, rasanya masih ada orang yang makan manusia.

Sebelum tu, koi mintak maaflah sebab gambar ni menunjukkan mangsa tidak berpakaian, dan bukan niat untuk menyiarkan gambar wanita sebegini, tetapi untuk tatapan kita yang dewasa ni bahawa kejadian manusia makan manusia masih wujud di dunia ni....




Entahlah.....apa dah nak jadi dengan dunia hari ni....
Apakah ini tanda-tanda dunia sudah di penghujungnya?

1 comment:

  1. Bro..ni gambar tipu la..edit semuanya..gmbr asal bkn sembelih org..tp sembelih binatang..kalau xpercaya..xperlu nk search kt mna2..tgk je gmbr 2 btul2 n teliti kt mna yg jelas edit..jgn mudah terpedaya bro..zaman skrg video pn bleh nk tipu..inikn pula gmbr imagine saja.

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA