Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Monday, January 10, 2011

SOLAT HAJAT DAN CERAMAH PERDANA - MENGGERUNKAN UMNO/BN


MAJLIS SOLAT HAJAT DAN CERAMAH PERDANA
9 JANUARI 2011 / 4 SAFAR 1431
STADIUM MALAWATI - SHAH ALAM SELANGOR DARUL EHSAN.



Sebilangan ahli, peminat dan penyokong PR - yang hadir berbaris mengambil udok untuk bersama-sama dengan kepimpinan tertinggi PAS berjemaah fardhu maghrib, tazkirah maghrib, solat isya dan solat hajat.



TGHH mengimamkan solat fardhu maghrib, isya dan hajat dengan bejemaahkan hampir 30k orang yang memenuhi semua sudut dan ruang di stadium tersebut.

Us. Dr. Dato Harun Din, telah mengisi ruang masa antara Maghrib dan Isya dengan pengisian tazkirahnya, para hadirin terpaku dan langsung tidak meninggalkan tempat duduk asal mereka sebeliknya khusuk dengan " menjamah " ilmu yang diperturunkan oleh beliau.

sebahagian dari " penyokong tegar " Pakatan Rakyat yang memenuhi ruang stadium



Dari sudut belakang, yang juga mempelihatkan jemaah muslimah

Barisan kepimpinan yang turut hadir di majlis tersebut, Ust. Idris Ahmad, Ketua Penerangan PAS, YB Azmin Ali, YB Tn. Guru Hj. Hadi, YB. Tn. Guru Nik Aziz, YB DSAI, YAB Khalid Ibrahim

DSAI terus menjemaskan kepimpinan DSN, kini DSN terus " meruncing " dengan kepimpinannya, DSAI mengharapkan semua pihak dalam PR tindak menghiraukan apa yang di lakukan oleh DSN sebaliknya kita PR perlu meneruskan " The Good Goverment " ( Tata Kelolaan ) Kini UMNO / BN sudah masuk ke ear kepimpinan " Zaman Edar " ( pemerintahan zaman orang gila ).

DSAI memaklumkan hak milik tanah di Lapangan Terbang Sungai Besi adalah kepunyaan Yayasan hartanah Bumiputra dan kini di berikan kepada Yayasan 1 Malaysia - siapa jual harta orang Melayu, harga berbillion ringgit. Ketuanan Melayu, Ketaat setiaan kepada instiusi istana semua di laporkan dan di sambut dengan laungan takbir dan reformasi.

Syiar sebuah negara ISLAM, pemerintahanya kearah di negara tercinta Ambo tidak menggunakan kalam memerintah, kerana kita adalah sebagai pentadbir amanah ALLAH' Beliau juga berdoa moga-moga kekuatan dan semangat malam ini akan dapat diteruskan demi memartabatkan ISLAM menakluki dan memimpin kita di Malaysia ini.


Jemputan duduk sementara menunggu waktu isya



Majlis malam ini dipengerusikan oleh Ketua Penerangan PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad dimulakan dengan ucapan Naib Presiden, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man selaku pengarah program, dikikuti oleh Tan Sri Khalid dan Tuan Guru Presiden, DSAI dan Tuan Guru Nik Aziz.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA