Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Monday, January 24, 2011

SELANGOR KE ARAH NEGERI BERTERASKAN ISLAM





Kg. Gajah 24 Januari 2011

Kini kerajaan Pakatan Rakyat yang diterajui oleh PKR telah mengorak langakah untuk mematikan bagaimana dan apa cara untuk tidak melihat lagi ada kalangan orang Muslimat / Muslimat yang masih berada di Bar, Kelabu Malami dan mendampingn arak.

Dengan merasakan ianya satu kewajiban / Fardhu Ain, langkah diambil oleh YAB Menteri Besar dengan dampingi oleh EXCO agama, kerajaan negeri memperuntukan sejumlah 10juta ringgit Malaysia di peringkat awal.

langkah ini memang tetap kerana Malaysia meletakan Islam adalah agama rasmi, majoriti penduduk adalah mereka yang beragama islam.

Tapi walaubagaimana pun pihak pembangkang mengambil kesempatan untuk tidak menidakkan usaha kerajaan ini, mereka melemparkan kata-kata yang tidak termasuk dek akal, malahan mereka melaga-lagai kepimpinan negeri dengan rakan gagasan dari DAP agar usaha murni ini tidak menjadi kenyataan.

" berkemungkinan kalangan umat Islam akan di tempatkan di kilang-kilang eletronik, berniaga cara kecil-kecil atau pun lain-lain bidang yang di halalkan olah syariat " kata MB

Perubahan demi perubahan yang dibuat oleh PR untuk membanuk orang Muslim, malahan ianya tidak pernah belaku di kepimpinan UMNO sebaliknya mereka meletakkan Islam hanya no. 1 tapi tindakan tidak ke arah itu.

Syabas Dato Khalid Ibrahim syabas kepada semua kepimpinan di Selangor, syabas kepada DAP yang juga dapat menerima perubahan ini. Di doakan moga-moga perubahan ini akan menjadikan PR di Selangor bertambah mantap dan kuat

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA