Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, November 11, 2010

ROSMAH - WANITA PERTAMA YANG SERBA BOLEH


Gambar ehsan Pria Malaya ini hanyalah untuk kita menilai bertapa hebatnya " Wanita Pertama " Malaysia ini, kerana kemampuan beliau dari semua bidang. Pendedahan ini hanyalah dalam bidang Nyanyian dan tarian.




Oleh: Pria Malaya Tunjukkan mana bini/isteri Perdana Menteri Malaysia yang pandai menyanyi dan menari di depan orang ramai?..tunjukkan mana isteri pemimpin tertinggi negara yg berani membuat show di depan orang ramai..hatta, isteri bekas Perdana Menteri Malaysia ke-4 (Siti Hasmah) selama 22 tahun lebih pun tak mampu beraksi seperti Rosmah Mansor.. Sesungguhnya kita rakyat Malaysia, khususnya umat Islam seharusnya terharu dan berbangga dengan kelebihan dan keistimewaan ini..sekurang2nya ia membuatkan negara jiran Indonesia dengki dan cemburu..akhir kalam, '1 Malaysia Menjana Tranformasi'..



Gaya seorang penyanyi pro


Beliau juga berjaya membelawa suaminya DSN untuk berduet, tapi di mana ya, kerana pasangan ini dikelilinga oleh bukan orang Malaysia



Yang ini di malaysia kerana tertera " puspanita ", tapi dalam tiga-tiga tu yang sorang tu nampak segan untuk membuka mulut dan micke pun jauh


Hebat, hebat, hebat.


Bersama Presiden FAM





majlis terbuka dgn Najib juga turut memperagakan dirinya menari bersama-sama dengan kepimpinan Wanita UMNO, hebat mereka.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA