Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Monday, October 11, 2010

DANA PRU13 MENUJU KE PUTRA JAYA

MAJLIS MAKAN MALAN
ANJURAN : BIRO PERHUBUNGAN KEMASYARAKATA
PKR NEGERI PERAK


Pengerusi Biro YB Chang Lai Kang, ADUN Teja, di meja utama bersama dengan Chua Choo Meng, YB Elezebert EXCO Selangaro dan YB Kuala Sepetang.

Dato Zaid Ibrahim bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri

Turut sama di majlis jamuan makan malam ialah Dato Zaid Calon Timbalan Presiden
PKR Pusat kedatangan beliau telah diberikan tepukan gemuruh oleh tetamu yang bilangannya hambir 2000 orang di Shin Taylor Restauran Ipoh. Dalam ucapan, beliau mengharapkan pemilihan dalam PKR yang julung kali diadakan di Negara ini walaupun sudah 53 tahun Merdekan dan pemerintahan di dominan oleh UMNO tapi parti ini masih tidak mampu untuk melaksanakan sistem yang di laksanakan oleh PKR - walau pun baru setahun jagung usianya tapi mampu untuk melaksanakan sistem " 1 anggota 1 undi ", juga mengharapkan agar kedatangannya ke Perak tidak di spekulasikan oleh mana-mana pihak


YB Elezebert Wong Exco Kerajaan Selangor

Sebagaimana biasa, ucapan beliau sudah tentu menyentoh apa yang sedang belaku dalam PKR dan bagaimana samburan Media Perdana untuk melaporkan Pemilihan PKR kali ini, sedangkan selama ini Media Perdana tidak berminat untuk pelaporan tersebut tapi kali ini setiap apa yang terjadi di lapor dengan cukup " detail " selain akhbar media eletronik juga tidak kurang memainkan peranan dalam " kempen " memburukan PKR. Isu Air di Selangor juga mendapat tepokan gemuruh jemputan.

Beliau juga petah bertutur sama ada dalam bahasa Madarin mau pun Bahasa Inggeris, kadang kalan jemputan lebih faham pertuturan Bahasa Inggeris yang diucapkan oleh YB tersebut.


sebahagian dari jemputan

Dengan bermatlamatkan 100 - 150 ribu kutipan, jemputan yang hampir 2000 orang ini, majlis telah pun berjaya mengutip hampir 50k, dana untuk PRU13 dan membeli " 4wheel drive " apa yang telah dimaklumkan oleh YB Chan Lai Kang.

Meja yang dikhaskan untuk DAP

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA