Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, May 28, 2010

HARAPAN BARU SELAMATKAN MALAYSIA

Bermula pada 27 higga 30 Mei ini, Negeri Cik Siti Wan Kembang dan nama timang-timangan Serembi Mekah akan di kunjungi oleh para perwakilan dan pemerhati dari seluruh warga PKR ( Parti Keadilan Rakyat ) dijangakan seramai hampir 3000 orang akan hadir ( perwakilan dan pemerhati ). Sudah pasti ianya memberikan satu kekuatan semangat kepada rakan Pakatan Rakyat khususnya PAS di Kelantan.

Dengan bertemakan " Harapan Baru Selamatkan Malaysia " pengisian ucapan dasar Presiden DSWA sudah tentu berkisar kepada elemen penting dalam memastikan perjuangan parti diteruskan, pengukuhan organisasi parti perlu diberikan perhatian, tambahan sejak akhir-akhir ini sudah ada petunjuk di mana akan adakah lagi rakan-rakan yang akan melompat parti. Kaitan dengan perilaku segelintir rakan yang " melakukan " tumbuk curi dengan meracuni perjuangan parti mungkin ianya akan memberikan impak dalam kalangan parti gagasan PR, untuk itu presiden juga perlu memberikan penekanan kepada hubungan parti dengan parti sahabat PR.

Selain dari itu, sudah tentu dalam keadaan parti sentiasa menerima tekanan hebat dari kerajaan yang memerintah, tekanan dari semua sudut, sedang pada masa yang sama PKR juga menerajui pemerintahan di Selangor DE - negeri terkaya di Malaysia. Sudah tentu sistem dan cara pemerintahan akan menjadi bualan di kalangan rakan. Jadi presiden juga perlu menghuraikan prestasi kepimpinan yang ada pada PKR untuk pengetahuan ramai.

Mungkin juga presiden akan menyentuk khusus berkaitan dengan aspek disiplin dan penghayatan perjuangan parti, di mana apa yang berlaku akhir-akhir ini menyebabkan rakan dari gagasan memandang rendah terhadap PKR, isu lompat memlompat, sudahlah melompak mendedahkan semua " perkara dalaman " yang di ketahui semasa menjadi rakan kongsi tempoh hari.

DSAI adalah tumpuan dan musuh no. 1 kepimpinan UMNO / BN, masalah DSAI telah mengambil alih tempat " DADAH " - satu ketika dadah adalah musuh nombor satu tapi kini ialah telah beralih kepada DSAI. DSAI tahu semua penyelewengan yang di laksanakan oleh kepimpinan kerajaan, tapi DSAI sebagai ahli politik yang ketahanan diri cukup kuat, tidak pula membuka keburukan lawan dalam ceramah dan pendedahannya, tidak seperti EZAM, DSAI akan mendedahkan salah laku pentadbiran - salah laku kerajaan dengan APCO, penyelewangan wang rakyat, isu salah gunu kuasa, isu rasuah dan bebagai-bagai isu lagi yang menjadikan kepimpinan pemerintah tidak senang duduk. Lantas yang demikian PKR di mana DSAI sebagai ketua umumnya perlu di hapuskan dari bumi Malaysia ini.

Kongres ke 6 ini juga akan mencerminkan PRU13 nanti, untuk itu adalah diharapkan agar pemimpin dan anggotra parti setia kepada perjuangan, kerana perjuangan PKR dan rakan dalam gagasan PR ianya berpaksikan kepada nilai-nilai murni dan keluruhan perlembagaan. Rakyat seperti apa yang terjadi pada PRU12 telah menaruh harapan kepada perjuangan PR. untuk itu komitmen kepada perjuangan parti perlu di tahap yang paling maksima.

SELAMAT BERKONGRES
HARAPAN BARU, SELAMATKAN MALAYSIA

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA