Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, December 30, 2009

ZAMBRY PENGGANAS

Jelas kini, Malaysia sedang dilanda satu tiupan angin kencang untuk meruntuhkan kepimpinan yang ada dan menggantikan dengan yang baru. Konvensyen PR pada 19 Disember yang lalu seolah-olah sudah kena pada masanya. Kenapa kita kata demikian, semua rakyat Malaysia sudah merasakan dah ada petanda keruntuhan ini.

Tragedi terbaru bagaimana seorang pemimpin negera, dan menerajui sebuah negeri walaupun beliau mendapat jawatan tersebut dengan rampasan kuasa tapi cuba perlagak dengan hebat bahawa " aku " adalah pimpinan yang di sokong dan disukai oleh rakyat. Kini rakyat Perak dan Malaysia Amnya serta pengundi di Pangkor Khas sudah kenal secara peribadi siapa sebenarnya Dr. Zambry Abdul Kadir.

Bagaimana Perak dan Malaysia khususnya UMNO boleh menerima seorang " pengganas " untuk menerajui kepimpinan negeri, memimpin parti. Kerana dengan tertangkapnya beliau semasa di Lapangan Terbang San Francico Amerika syarikat, kononnya beliau kesana atas urusan untuk menarik pelaboran Amerika ke malaysia.

Amat malang sekali - kunjungan dagang tersebut tertangguh dan hanya sempat sampai di lapangan terbang sahaja, pihak imegrasyen di lapangan terbang tersebut dapat menyakinkann bahawa nama beliau tersenrai dalam kumpulan militan di peringkat antarabangsa dan pihak Amerika tidak inginkan mereka yang sedemikian perlu meninggalkan secepat yang mungkin.

Dengan tersebarnya berita ini ( maaf dalam akhbar perdana ) tidak disiarkan, maka dengan itu rakyat Perak khasnya dan seluruh rakyat di Malaysia perlu mengambil iktibar dan memberikan satu tamparan kepada pemimpin yang sedemikian.

Apa yang kita perlu lakukan, manusia jenis ini sudah tidak ruang di negera kita, pastikan di bila-bila masa Piliharaya Perak, UMNO / BN perlu di penjarakan selama-lamanya.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA