Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, May 12, 2009

BERANI KERANA BENAR - TERUSKAN

11 Mei, Dato' Seri Nizar Jamaluddin disahkan Menteri Besar Perak, semua Zambry dan exco nya perlu mengosongkan pejabat, dengan angkoh, PM membuat kenyataan, kita BN / UMNO akan lakukan apa saja untuk memastikan Perak di bawah pentadbiran BN / UMNO, sekumpulan peguam UMNO mengemukan rayuan di Mahkamah Tinggi dan tak sampai pun 24 jam mahkamah memutuskan rayuan Najib diterima dan Niza dan exco perlu mengosongkan pejabatnya. ia nya belaku pada 12 Mei jam 2.30 petang.

Bagi Niza dan exconya, undang-undang tetap undang-undang dan mereka dengan senyum meninggalkan pejabat, tak seperti dengan mereka di bawah pimpinan Najib, langsung tidak ada rasa malu dalam hal inil. Semua pihak termasuk SUHAKAM telah menyarankan agar Perak di kembalikan kepada rakyat untuk menentukan pentadibiran.

Peristiwa hitam ini memang adalah kehendak UMNO kerena mereka tidak percaya yang satu hari kepimpinan mereka sudah tidak releven, rakyat telah muak dengan tingkah laku, dan mereka terhina dengan cara UMNO / BN menguruskan negera. Sikap dan perangai egogan mereka memang jelas dan nyata. Meraka sanggup buat apa saja asalkan niat dan cita-cita tercapai. Tak kira halal atau haram.

Kini KSN ( ketua Setiausaha Negera ) pula telah menjadi kambing hitam kepada UMNO, KSN melenting apakala Niza menggantong jawatan SUK Perak tapi KSN langsung tidak menasihatkan SUK mengapa biadah dan kurang ajar semasa Niza memerintah Perak. KSN juga sudah menjadi salah soerang agen kepada UMNO. Apa yang tinggal lagi pada PR?

Kini PR akan berhadapan dengan perjuangan dari segenap pelusuk pengurusan negara, tapi kita masih bersyukur kerana masa untuk mengambil alih pentadbiran negara sudah nampak, walaupun balaci UMNO sekeliling pinggang tapi rakyat yang menjadikan penentu.

Semua jalan penyelesaian tiada hanyalah penyelesaikan di tangan rakyat.Kepada YAB Niza teruskan kebangkitan dan insyaallah rakyat ramai bersama-sama YAB.






No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA