Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, November 18, 2017

ZAHID - BANJIR PETANDA BN AKAN MENANG DI PULAU PINANG.


Mengikut ramalan Jabatan Meteorologi, selepas Pulau Pinang dilanda banjir besar baru-baru ini, fenomena gelombang kedua yang turut mengakibatkan hujan lebat dan kenaikan air dijangka akan melanda negeri-negeri di Pantai Timur pula selepas ini.

Gelombang kedua yang terjadi kerana pertukaran monsun itu diramalkan berlaku antara awal November sehingga ke penghujung bulan tersebut.

Berikutan jangkaan itu, Jabatan Bomba dan Penyelamat kini sedang bersiap sedia dan memberi tumpuan untuk menghadapi kemungkinan yang akan berlaku Pantai Timur itu.

Sehubungan itu, 12,000 anggota jabatan itu kini diletakkan dalam keadaan berjaga-jaga serta sedia digerakkan ke lokasi bencana pada bila-bila masa.



Jika banjir yang melanda Pulau Pinang baru-baru ini dianggap oleh Timbalan Perdana Menteri sebagai petanda yang dihantar Tuhan untuk BN dapat menawan kembali negeri itu daripada Pakatan Harapan, kiranya benar ramalan Jabatan Meteorologi bahawa banjir besar juga bakal melanda negeri-negeri Pantai Timur, apakah pula isyaratnya?

Apakah ia petanda Pas di Kelantan dan BN di Terengganu serta Pahang akan tumbang, sekaligus diambil-alih oleh parti lain?

"Ustaz Zahid Hamidi", tolonglah berikan jawapan? (ShahbudinHusin 15/11/2017)

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA