Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, July 1, 2017

BEZA ANTARA CAMPUR TANGAN DENGAN TINDAKAN JENAYAH


HAJI HADI AWANG KURANG CERDIK TAK FAHAM ANTARA CAMPUR TANGAN DENGAN TINDAKAN UNDANG-UNDANG BERTERASKAN AMALAN JENAYAH!!

Saya tak faham apa dah jadi dengan presiden PAS iaitu haji hadi awang yang nampak semakin celaru serta haru-biru!!

Presiden PAS ini tak faham di antara campurtangan negara asing dengan tindakan undang-undang berdasarkan perbuatan salahlaku jenayah!!

Tindakan DoJ (jabatan kehakiman negara amerika syarikat) adalah kerana beberapa pengkhianat bangsa serta tanahair telah menyelewengkan duit syarikat 1mdb berjumlah berbilion ringgit dan membeli harta-benda di amerika syarikat menggunakan wang haram yang telah dicuri itu!!

Pendirian DoJ mengambil tindakan undang-undang keatas para pengkhianat tanahair ini adalah kerana perbuatan penyelewengan, rasuah dan pengubahan wang haram yang salah di sisi undang-undang!!

Sikap haji hadi awang membuktikan presiden PAS serta partinya merelakan diri mereka bersekongkol dengan amalan rasuah dan penyelewengan!!

Sebab itu saya selalu kata PAS bukan parti yang berteraskan kepada agama tetapi mereka adalah orang politik yang serba lemah sanggup bersekongkol dengan perdana menteri paling korup demi agenda kepentingan survival politik PAS semata-mata!!

Demi kepentingan 'dedak haram' bagi menyambung tali-hayat survival parti mereka sanggup ketepikan aqidah agama dan wadah perjuangan asal parti PAS.

Sekiranya PAS bekerjasama dengan umno serta BN dalam apa cara sekalipun; yakinilah bahawa 80% daripada ahli-ahli akar umbi PAS akan menolak mereka pada pru14 nanti.
PAS bakal mencatat rekod paling buruk dalam sejarah mereka menghadapi pilihanraya umum yang datang!!

Ahli-ahli akar umbi PAS tidak akan berkompromi sama sekali dengan sikap celaru serta haru-biru haji hadi awang di dalam mempertahankan perdana menteri paling korup yang sedang memimpin kerajaan kleptokrasi yang mengkhianati keseluruhan rakyat malaysia pada hari ini!!

Haji hadi awang tolonglah jangan mempersendakan aqidah agama islam demi agenda kepentingan survival politik PAS!!

Letaklah kepentingan syariat agama islam di atas agenda kepentingan politik PAS kerana Allah swt Maha Mengetahui dan sedang memerhati kesesatan aqidah agama serta wadah perjuangan asal parti PAS!!

PAS sedang mempertahankan rasuah, penyelewengan dan segala bentuk salahlaku kerajaan kleptokrasi yang dipimpin oleh perdana menteri yang paling korup dalam sejarah politik tanahair kita!!

Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
Koordinator
Deklarasi Rakyat
26 Jun 2017

1 comment:

  1. Buang masa jer tulis panjang2 nak jelaskan pada lebai hadi. Dia bukannya cerdik pun bab2 pecah amanah ni. Nak tau cara2 mandi junub boleh la rujuk kat dia.

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA