Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, November 8, 2016

KEMANA HALA TUJU PH.......



PERTAMA sekali saya bersetuju dengan Sdr Dato Husam, bahawa gabungan pembangkang yang kuat hendaklah bermula dari sekarang. Tidak perlu menunggu Pas. Biar pas itu datang sendiri. Jika partai itu hendak bersendirian lagi baik. Jika mereka bersama dengan PH akan berbangkit masalah kembali. Yang hendak kita awasi adalah kehendak rakyat bukannya Pas, Pas biarkan mereka dengan keputusan tersendiri.

PKR-Amanah-Dap dan Bersatu, bentuk permaufakatan segera. Susun strategi, tentukan pembahagian kerusi biar selesai awal lebih baik dari menunggu saat akhir PRU. Jangan risaukan lagi soal satu lawan satu. Biar sekalipun berlaku 3 penjuru. Pas biar mereka hendak bersendirian ataupun masih mahu bersongkongkol dengan Umno-Bn usahlah perdulikan mereka. Biarkan saja mereka pergi ke mana hendak mereka berkelana. Itu pilihan mereka. Jangan perdulikan Pas.

Bila semua itu beres dan selesai, kumpulkan seluruh tenaga kekuatan. Bangkitkan kesedaran rakyat. Kalau tidak masakan landskap politik itu mana mungkin akan berubah. Tanpa Anwar kita jangan jadi penikus. Tsunami politik itu tidak akan bergelombang kalau kita tidak berani meniup momentumnya. Tanpa momentum politik itu tidak sesekali akan berkocak dan bergelora, mana mungkin rakyat manpu mengolahi kesedaran mereka untuk bangkit memberanikan diri bagi mengukir sejarah perobahan. 

Tanpa apa-apa perobahan Najib juga akan kekal di puncak kuasa dan tahta sekaligus menjadi kuasa pemutus di negara ini. Jika Najib kekal tentunya yang paling seronok sekali ialah geng lebai-lebai. Rakyat marheain akan terus merempat dan merana lagi......

Salam perjuangan......

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA