Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, July 28, 2016

PRU14 - PEMBANGKANG TERUS BERPERANG....

  
Macam-macamlah puak-puak wal'auta nak pusing-pusing mengenai kenyataan Hj Hadi seperti yang terpampang dalam poster diatas tu. Kononnya musuh Hj Hadi cuba memfitnahnya lah bagai...

  Sebenarnya sebelum poster itu dibuat, Alang Sukriman, seorang penjilat Hj Hadi telah menaikan status berikut dan menjadi viral dilaman fesbuk.

  Berikut ini saya sertakan sebahagian tulisan yang menempelak kejahilan para penyokong-penyokong Najib seperti Hj Hadi and the geng kerana tidak baca dokumen 136 muka surat itu...

  Saya sertakan beberapa printskrin mengenai kenyataan sokongan penyokong-penyokong Hj Hadi mengenai kenyataan Hj Hadi : "Kalau US masuk Malaysia kita akan bersama-sama dengan kerajaan sekarang untuk halau US"
Kita sudah jemu dengan belitan dan kelentong penyokong2 Najib. Yang hendak mempertahankan kemungkaran. Jika yang membela dan mempertahankan Najib itu seorang ulama, maka ulama itu ulama jahat.

 Dia pun akhirnya akan mati dan berdepan dengan Penjadi nya. Hari ini dia megah ada title timbalan ulamak sedunia atau presiden parti nya, akhirnya dia pun jadi makanan cacing macam kita semua juga.

 Mungkin orang yang menuduh pasal campurtangan, tidak baca dokumen 136 muka surat. Orang UMNO manalah suka baca benda2 serious. Mereka suka baca Gila2 dan komik dan majallah Mustika. Boleh jadi mereka tidak faham Bahasa Inggeris.

  Tapi, kejahilan bukan alasan. Orang lain faham Bahasa Inggeris dan kebenaran tidak bergantung kepada sama ada orang UMNO atau ulama tahu atau faham Bahasa Inggeris.

 Dokumen itu menyebut dengan terang bahawa ini ialah civil suit keatas semua yakni in rem…untuk merampas balik wang dan harta dari plaintiff di Amerika, Switzerland dan Eropah dan lain2 tempat. Kerana semua nya diperolehi melalui melanggar undang2 Amerika.

 Bukan undang2 Malaysia. Malaysia kata tidak ada jenayah atau salah laku berlaku.

 Dan ia melanggar undang2 money laundering macam AMLA di Malaysia. Tapi pelanggaran AMLA di Malaysia kita tidak pernah dengar. Orang Malaysia tidak pernah menyeludup wang keluar atau masuk. Namun, Malaysia berada ditempat ke2 dalam dunia dalam kes pengaliran wang haram keluar Malaysia.

 Duit yang dicuri dari 1MDB digunakan untuk berbelanja membeli harta dan rumah, bangunan, USD200 juta untuk beli lukisan2 , beratus juta lagi untuk bayar kalah judi dan lain2.

 the criminal conduct alleged herein berlaku dalam 3 fasa:- ertinya, pegawai undang2 Amerika ada dalam kepala mereka, langkah berikut nya ialah pendakwaan jenayah.

Dalam perenggan 7, dinyatakan -

 Siap engkau 1MDB officers 1,2,3, Eric Tan, Qubaisi, Huseini, Low Teik Jho dan Malaysian Offcial 1.

 Fasa pertama ialah zaman Good Star Ltd- dimana pegawai2 1MDB telah memindah secara haram USD1.03 billion kedalam akaun GOOD STAR. Mereka telah bersubahat memperakui bahawa good star adalah sebahagian dari PSI.

 Tangkap semua mereka.

 Niat mereka ialah memang hendak mencuri; setelah diketahui bahawa Good Star bukan sebahagian dari PSI, masih juga 1MDB pindahkan wang sebanyak USD330 juta kedalam akaun Jho Low di Good Star. Mengapa? Kalau ianya diulangi, kita boleh conclude, memang niatnya mencuri.

  Jhow Low telah menggunakan lebih dari USD400 juta untuk berfoya foya dengan rakan2 nya. Ini mungkin bab Jho Low main2 dengan Paris Hilton kongkek sana, kongkek sini dengan gadis2 jelita, menghujani mereka dengan crystal champagne dan sebagainya. USD400 juta-RM1.6 billion.

 Marilah kita mendoakan kesejahteraan Jho Low dan rakan2 nya. Tarek Obaid, Patrick Mahony semua dibayar dengan wang yang dicuri dari 1MDB. Siasat semua- Casey Tang, Jasmine Loo. Sila teruskan bacaan anda di sini

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA