Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, July 30, 2016

ISU GOMEZ.... BENARKAN PAS BERJUANG....

 Pas jangan nak ngada-ngada dan perasan mendabik dada kononnya kerana protes merekalah maka Selena Gomes berpakaian sopan.

  Bahawa penampilan Selena Gomez dengan pakaian yang sopan itu adalah setelah tekanan dan desakan dibuat oleh Pemuda Pas...konon...phui!

Menurut  Ahmad Sayuti Bashiron :
Dalam mesyuarat Ahli Majlis MBSA semalam (20 Julai 2016), Ahli-Ahli Majlis PAS bersungguh bangkit menyuarakan bantahan pada Datuk Bandar dan jabatan yg terlibat.

 Namun kalangan Ahli Majlis MBSA itu juga ramai yg bersetuju apabila mendapat penjelasan oleh Datuk Bandar, bahkan bersetuju untuk kelulusan diberikan tertakluk pada syarat tambahan dan system pemantauan yg ketat, demi memastikan penganjur menepati kesemua syarat kelulusan agensi yg terlibat.

Syarat tambahan MBSA antaranya:

a. Pakaian yg sesuai dan bukan seksi

b. Tiada penggunaan arak / alcohol

c. Tiada aktiviti melibatkan dadah.
d. Tiada aktiviti yg tidak elok, etc.
  Maknanya, Pas telah sedia maklum mengenai syarat-syarat tambahan diatas, tetapi kenapa PAS Selangor melalui Dewan Ulamak, Dewan Pemuda, Dewan Muslimat melakukan demonstrasi di hadapan pintu masuk Bangunan SUK Selangor, dan menghantar beberapa wakil berjumpa dgn kakitangan daripada Pejabat Menteri Besar Selangor untuk membantah pada hari yang sama?

Berikut pula maklumat fesbuker Aznan Hamat :
Kronologi Sebenar Konsert Selena Gomez...
1. Exco Slgr lulus pada Rabu 13/7. Unanimously, tanpa bantahan, walau ada yg bertanya soalan. Dlm Exco ada 3 wakil Pas. Alasan lulus sbb semua 6 agensi federal dah lulus, termasuk mereka setuju dgn etika pakaian Jakim / Puspal tetapkan.
 2. Hari yg sama, SUK Slgr serah ke MBSA. Hari yg sama MBSA buat meeting pegawai utk ketetapan. Dato Bandar kata, tak blh tolak, sbb 6 agensi pusat, 2 agensi negera dah lulus. Jabatan MBSA cdgkan syarat tambahan.
 3. Khamis 14/7 MBSA panggil all ketua whip Pas/Pkr/Dap dan explain situasi. Tiada bantahan dan setuju dgn syarat. Hari sama MBSA panggil penganjur, mereka setuju dgn semua syarat. Letak bond USD5 juta.
 4. Isnin 18/7 MBSA luluskan.
 5. Isnin tu juga baru Pas bising.
 6. Rabu Mesyuarat Ahli Majlis, baru Ahli Majlis Pas buat bising. Datuk Bandar kata, keputusan dah dibuat dan semua syarat dah diberikan, sbb tiada bantahan mana2 parti sblm ini.
 7. Hari yg sama Pas demo depan SUK. Wakil SUK sebut, dia hanya ambil maklum sbb kelulusan dah diberikan oleh Exco dan MBSA.
 Masa concert mmg MBSA lantik pemantau dari MBSA dari AM Pkr/Dap. AM Pas x mahu jadi pemantau, pasukan penguatkuasa pun ramai.
 So kalau Pas kata itu hasil kejayaan mereka, ikut kronologi mmg satu pembohongan yg ketara...
 Cukup lah itu hanya satu joke oleh Khiril dan lain2 pemuda yg malu dgn kegagalan AM Pas hadir meeting, dan gagal lasanakan tugasan mereka....
 W'alam.
Pas cuma tahu buat bising nak berlagak jadi hero konon! Hipokrit adalah! Nak kabo tu jer....

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA