Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, December 1, 2015

MUHYIDDIN - PAGOH BERSEDIA DENGAN WAKIL BEBAS


Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, tindakannya menyuarakan berkenaan isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan wang RM2.6 bilion yang didepositkan ke akaun Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dibuat kerana mewakili suara ahli parti di Pagoh sehingga dipecat daripada jawatan timbalan perdana menteri dan menteri pendidikan. 


Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata beliau bersuara berkenaan isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan wang RM2.6 bilion yang didepositkan ke akaun Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak kerana tidak mahu menanggung dosa jika mendiamkan diri.

Timbalan presiden Umno itu berkata, tindakannya itu yang dibuatnya kerana mewakili suara ahli parti di Pagoh sehingga dipecat daripada jawatan timbalan perdana menteri dan menteri pendidikan.

Mempersoalkan tindakan menghalangnya daripada merasmikan mesyuarat sayap Umno pada perhimpunan agung akan datang, Muhyiddin mengatakan bersedia menghadapi kemungkinan dipecat daripada parti kerana terus bersuara dalam isu 1MDB dan derma RM2.6 bilion.

Mereka kini mengenakan tindakan terhadap saya dengan tidak membenarkan saya berucap pada perhimpunan Umno."Adakah beliau takut dengan seorang individu sehingga melanggar tradisi parti dengan tidak membenarkan seorang timbalan presiden berucap?

"Beliau kata ada sokongan 3 juta ahli tetapi anda di Pagoh, anda sokong beliau?" katanya sewaktu berucap di Pagoh, Johor merujuk kepada Najib seperti dilaporkan Malaysiakini."Saya sedar tindakan dan ucapan saya akan menyebabkan orang tertentu marah tetapi saya senang hati orang Pagoh bersama-sama saya. 

Tiada sesiapa hidup selama-lamanya dan saya tidak boleh menanggung dosa jika saya diam."Jika mereka mahu singkirkan saya silakan tetapi jangan lupakan sumbangan saya selama 36 tahun," katanya seperti dilaporkan Malaysiakini.

Beliau turut bertanya jika Umno Pagoh bersedia menerima wakil rakyat bebas dan pertanyaan itu disambut sorakan daripada hadirin majlis."Apa yang saya lakukan adalah bersuara demi untuk menyatakan apa yang saya rasakan benar. 

"Apa pun diharapkan janganlah buat begitu kepada ahli yang sudah berpuluh tahun berkorban untuk parti," katanya seperti dilaporkan Bernama.Muhyiddin berkata walau apa pun yang berlaku, beliau tetap merupakan ahli Umno yang setia kepada parti.

"Biarlah dicincang dan dipancung, saya tetap (setia pada) Umno," katanya seperti dilaporkan agensi berita nasional itu.

1 comment:

  1. Hello, Saya Puan Heather Putih, syarikat pinjaman pinjaman peribadi. Kami sedang dan pakar dalam memberikan yang akhir pinjaman tahun ini, pinjaman Krismas, tahun pinjaman baru untuk anda untuk membayar apa-apa pinjaman koperasi yang anda sedang berada di sekarang kita memberikan pinjaman peluang seumur hidup untuk anda untuk membayar bil-bil anda dan hutang peribadi dan memiliki perniagaan anda. pinjaman diberi kepada individu dan syarikat pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel: (qualityloanfirms@asia.com)
    (heatherwhiteloanltd@gmail.com). Datang dan perbezaan pengalaman dalam perkhidmatan kami.

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA