Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, September 9, 2015

HADI-- PENGHIANAT PAS PERLU DIHAPUSKAN.....





Che Ibrahim Mohamed : Seperkara lagi yg memeningkan ambo ialah dulu2 semasa ahli Pas keluar parti tubuh Berjasa, Hamim, Akim, Islah @ Pas 51, bahkan ada yg masuk UMNO spt ust Nakhaei atau Pas sendiri yg memecatnya spt Hasan Ali, tak dengar cerita pun jadi kafir, munafik, kena taubat atau perlu " dihapuskan" ( boleh dibunuh la tu).  Tiba2 bila ada ahli Pas bersama GHB atau Parti Amanah Negara ( Amanah), mereka dituduh lari dari perjuangan Islam dan menjadi kafir atau sbgnya. 



Shah Esfelazi : dah macam ISIS dah bunyi, bahaya nie. 


gpctrs : nk hapus guana tu tok guru, bunuh jasad ka, bunuh karier politik? kalu bunuh jasad, tembok bia mapuh, kalu bunuh karier politik, fitnah la rasuah, main wanita, calon dap, pil kuda dsb. boleh juga guna agama, sbg contoh cerai talak tiga. 



Sheh Gafar : presiden khianat yg sombong dan bengong..tak payah kamu nk tunjuk pandai lah hadi..perbuatan khianat kamu sudah terbongkar dan kamu tidak boleh cabar pun pendedahan khianat mu yg jijik dan bodoh tu..presiden simbong dan berjiwa amat kecil..mungkir janji sesuka hati,tiada setiakawan dlm kerjasama dan seorang pmimpin yg mudah goyah dan sgt bahaya dlm kerjasama..kami dah makin meluat dgn sifat munafik kamu tu..pemilihan dlm muktamar itu juga adalah pmilihan yg curang dan meragukan..kamu sudah gila hadi..kalau aku pmimpin pas terutama timbalan..akan kuheret kamu ke jk displin party agar kamu bertanggungjawab kpd perbuatan khianat kamu.. 




Noh Danish : masyaALLAH. takfiri ini bahaya untuk jemaah.  




Mohammad Iskandar B. Sulong Kandar : Siapa yang suruh tinggalkan Pas kalau tak sehaluan? Dia sakitkan rakan, dicabar pula. Kalau tak pandai main cator jangan berpolitik. Bila cabar diterima isu Bai'ah dirujuk. Apa le punya fikiran.  




Mohd Hafiz : berat bena dh mu hadi, bila salah tafsir dan nk samakan dgn perjuangaan nabi, gini la jadinya, baik mu baik gan umno la, senang nk undi lps ni, sia2 pembangkang bercakap pasal peyelewangan 1mdb, gst, tapi mu nk pecah belah pembangkang pulok  




rahmanwang: Hadi yang perlu dihapuskan.  




azim saleh : puak takfiri. benih-benih ekstrimism.  




Dylan Kumar : PAS an extremist party.. should be banned!  




Comrade Mohd Aliff : Apabila olamak jadian berbicara...............  




Sheh Gafar : jgn hipokrit lah hadi..kamu yg telah dibuktikan khianat..bukan saja kpd PR, tapi juga kepada partymu sendiri ,kpd rakyat yg berjuang berhempas pulas melawan umno yg hyper zalim..bertaubatlah hadi jika sedar diri bersalah..berjiwa besar dan mengaku kesilapan..rakyat sudah tahu kisah pengkhianatanmu pada 2008 dahulu yg cuba menggagalkan pembentukan kerajaan baru PR di selangor dan perak..juga pada 2013 dlm krisis MB selangor..andai pendedahan khalid samad dan ust ahmad awang itu adalah suatu fitnah,kami bekas ahli2 yg maseh sygkan PAS mencabar kamu agar segera tampil menafikan pendedahan itu didalam suatu forum dihadapan rakyat yg sgt kecewa dgn perbuatan kamu.  sila tampil segera,jgn sebok mencari dosa org lain tapi berdiam terhadap dosamu berbuat khianat!!!kalau x berani,sila tutup mulutmu kerana rakyat dah muak dgn perangai munafik yg bermaharajalela di bumi bertuah ini..sila sambut cabaran ini jika kamu seorang yg adil dan berintergriti!!! 




6packter : tragic, pak hadi is iike najib to PAS. wrong successor. 




 i77uddin : teruskan dislike video ni....  




rudin aron : mai pilihanraya kelamkabut nk buat ug. ini ke nk panggil tuan guru? porrah 




anuar junior : Banyak sangat rhetorik politik PAS. Sepuluh pemimpin sepuluh rhetorik yang bercelaru. Sebenarnya PAS sudah merasakan 'pukulan politik' dari Amanah. Hari demi hari ramai ahli-ahli PAS berhijrah ke parti baru Amanah. Biarpun sebelum ini ada pemimpin cuba bermain psikologi politik dengan mengatakan 500 ahli PAS berhijrah akan digantikan dengan 5000 ahli baru, ini langsung tidak dilayan oleh GHB (Amanah) dengan kegusaran akan gagal mendapat sokongan. Sebaliknya PAS terus-terusan 'berdebat' dalam massa media dengan kenyataan-kenyataan yang bertali-arus berkaitan ahli-ahli PAS dalam (GHB) Amanah.  Bermula dengan memberi jawatan-jawatan 'penting' dalam parti kepada mereka yang telah kalah dalam Muktamar tempoh hari sehinggalah ke amaran 'jangan menarik ahli PAS ke dalam GHB dan seterusnya kepada Baiah dan kini mereka ini semua ini mesti 'dihapuskan'! Struktur PAS mengikut "demokrasi barat' tapi landasan siasah perjuangan berlandaskan syariah. Apakah dalam siasah Islam ada undian demokrasi untuk melantik Presiden? Tidakkah siasah politik Islam itu tidak sama sekali seperti 'demokrasi barat' yang mana mesti diadakan pengundian?  Mengapakan disertakan Baiah dalam perjuangan PAS seandainya jalan siasah bercampur aduk dengan 'demokrasi barat'?  Ada Presiden, ada Timbalan Presiden yang bertanding dalam undian 'demokrasi barat', apakah semasa Syaidina Abu Bakar r.a. menjadi Khalifah dan di masa yang sama Syaidina Umar Alkhattab r.a. menjadi timbalan khalifah? Jadi, apakah asas sebenar kerangka perjuangan PAS, syariah atau 'demokrasi barat'?  Apakah 'akur janji Baiah' itu telah wujud semasa bermula wujudnya PAS atau ianya satu 'rekaan' baru dalam PAS yang biarpun ia ada dalil sohih untuk melaksanakannya? Apakah dalil itu kuat bila soal memperjuangkan Islam dalam bentuk jasad dan nyawa Islam tetapi dalil itu menjadi lemah bilamana perjuangan Islam itu dalam bentuk jasad 'demokrasi barat' dan nyawa Islam?




rudin aron : mreka hanya memperkudakan Islam utk justify tindakan mreka  




Sheh Gafar : syarat baiah itu mmg tidak sah kerana,tidak dirujuk dahulu kpd isteri dan anak2 pmimpin tersebut..ada lafas takliq dlm pernikahan mereka,yg sudah tentu lebih besar dari baiah pas itu..itu salah satu faktor dan banyak lagi pekara yg membatalkan baiah itu termasuk khianat hadi kpd pr dan krisis yg berpunca oleh dirinya seorang presiden yg kebal dari tindakan disiplin..  




Azwadi Azis : Semua komen negatif... Mmg padan pon  




addy han : supaya rakyat akan lebih senang  




James Private : otak udang,jadi,Malaysia bankrupt  




DRB39 : President ini dah mula sawan babi mulut dah mula berbuih tak lama lagi sewel lah!  




C3ByAx : Tok mmg betul. Sila lawankan Najib! Si pengkhianat tu menjual Malaysia kepada penderma negara asing Azwadi Azis : Semua komen negatif... Mmg padan pon  




kucing hebat : rasis banget  



i77uddin : b-b- punya taliban  kasihancurbn : sombong, bongkak, angkuh, bangga diri.. + bodoh & tolol... + pngkhianat PAS sbb ada hati nk brbaik2 dgn UMNO sdggkn prjuangn PAS dr zmn Allahyarham Dr Burhanudin sndiri mmg x sehaluan dgn UMNO...! apa lg yg pnyokong fanatik mnusia sorg ni nmpak pd dia ni??? Mcm lh Islam ni trletak pd PAS aje..kluar PAS dh mcm kluar islam plk..??? ni ajaran sapa ni???  Sheh Gafar : jgn hipokrit lah hadi..kamu yg telah dibuktikan khianat..bukan saja kpd PR,tapi juga kepada partymu sendiri ,kpd rakyat yg berjuang berhempas pulas melawan umno yg hyper zalim..bertaubatlah hadi jika sedar diri bersalah..berjiwa besar dan mengaku kesilapan..rakyat sudah tahu kisah pengkhianatanmu pada 2008 dahulu yg cuba menggagalkan pembentukan kerajaan baru PR di selangor dan perak..juga pada 2013 dlm krisis MB selangor..andai pendedahan khalid samad dan ust ahmad awang itu adalah suatu fitnah,kami bekas ahli2 yg maseh sygkan PAS mencabar kamu agar segera tampil menafikan pendedahan itu didalam suatu forum dihadapan rakyat yg sgt kecewa dgn perbuatan kamu.  sila tampil segera, jgn sebok mencari dosa org lain tapi berdiam terhadap dosamu berbuat khianat!!!kalau x berani,sila tutup mulutmu kerana rakyat dah muak dgn perangai munafik yg bermaharajalela di bumi bertuah ini..sila sambut cabaran ini jika kamu seorang yg adil dan berintergriti!!! 


kasihancurbn : cuba bg penjelasan mendalam mksud "perlu dihapuskan" tu? halal dibunuh ke?? sbb aku rasa klau nk guna cara lawan "akal/hujah", xde bnda pn yg PAS & menatang ni nk lawan guna cara tu, sbb mmg dh kena pnyakit tolol! abis2 sgt, buat fitnah dlm masjid, surau atau ceramah2 dia.. Nk muhasabah diri jauh skali! Klau pasal brceramah, brtazkirah yg diselangseli ayat Quran/hadis, mmg puak2 ni dh diberi latihan secukupnya..! Org lain yg bkn geng "ulamak" kopiah /serban putih mcm depa, smuanya bodoh,tolol, kna byk muhasabah diri...depa xpa..smua dh confirm syurga...!  

Berukh Kaage: perlu "dihapuskan" ei? apasal tak terus terang jer ayat sebenarnya" "... betul2 Apa pula komen kalian? 

2 comments:

  1. Penyakit jiwa nya semakin merebak.kita doakn yang terbaik untuknya.malu kita pada dunia sekiranya ramai orang tahu perangainya berubah 360 darjah,setipa hari ada sahaj kenyataanya yang kita tidak percaya ianya keluar dari Hj Hadi.Kawan2 disekelilinganay langsung tidak berani hendak menasihati beliau.kesian dia.dia tidak tahu apa yng terjadi pada dirinya.

    ReplyDelete
  2. Weiiii kawan2..
    cuba tengok apa lebai pas ni kata.
    "Kalau kita tentang pendapat hadi dalam politik maka kita tentang islam. Tentang islam maka tentang Allah"

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA