Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, May 9, 2015

LUTH - ROSAK MELAYU KERANA MELAYU

Sehari dua ni isu yang bermain di kepada rakyat, di warung-warung, keedai kopi atau atau meja perundingan ialah kaitan dengan salah laku pengurusan LUTH membeli tanah dari 1MBD

 Prof. Diraja antara mereka yang mengilhamkan LUTH.
Apa tujuan Tabung ini ditubuhkan?


Corat coret rintahan rakyat 

 
Rintihan 1

 

Rintihan 2

 Rintihan 3

Siapakah mereka di bawah,? mereka juga yang menguruskan 
1MBD dan mereka juga yang menjaga katong LUTH

 

Tidakkah mereka ingat dunia akhirat satu hari nanti?


 Ini adalah elaun mereka, kerja boleh dapat imbuhan yang bagitu 
banyak tapi masih rakus, tamak dan haloba dan lupa diri. Tingkah laku mereka tak ubah seperti kepimpinan yang di tonjolkan oleh UMNO itu sendiri.

 
Akhirnyanya pihak LUTH mengesehankan apa 
yang di timbulkan oleh rakyat.


Rakyat berterima kasih kepada mereka yang " bersedia " untuk menerima hukuman kerana pendedahan  ini, tapi apakah undang-undang di Malaysia  pemimpin boleh melakukan sahaja apa yang difikirkan walau pun ianya merugikan rakyat?

Mungkin sebab itu juga 1MBD kini dalam keadaan yang amat menyjksakan, kerana yang tahu hanya PM sahaja isi segela perjanjian.

Persoalan kini APAKAH SEMUA AKTA RAHSIA RASMI - tidak boleh di pertikaikan dan ianya satu akta yang merugikan anak bangsa dan agama? 

NAJIB PERLU MENJAWABNYA.

 \
Sebagai pendeposit, kita memang mengrapakan wang ini dikemballikan,



yang pentingnmya KAMU berundur.

1 comment:

  1. kalau difikirkan bahawa seolah2 ini adalah balasan allh pada peminpin yang menzalimi manusia dan rakyat.mereka hidup dalam keadaan kelamkabut,mungkin malam tak tidur,lihat pada yang adapt imbuhan beribu2 tapi hampir tak cukup,masih lagi mahu merompak.hiduplah kamu dalam istidraj allh,tunggu balasan kubur nanti

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA