Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, April 17, 2014

REBUTAN KOTAK HITAM MH370, MALAYSIA TIDAK DIPERCAYAAI

Malaysia tergesa-gesa tuntut hak penjagaan Kotak Hitam MH370 timbulkan syak wasangka
Dikemaskini 07:04PM Apr 15 2014

KOMEN PEMBACA: Jika mengikut hak daripada segi undang-undang, Malaysia sepatutnya menjadi pemilik yang sah dari kotak hitam pesawat penerbangan MH370. Yang menjadi persoalan mengapa Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail perlu pergi ke United Kingdom untuk berunding bagi mendapatkan semula kotak hitam jika ia ditemui dalam masa terdekat?

Malaysia tidak akan tahu bagaimana untuk membaca atau mentafsir data dari kotak hitam; mengapa mereka perlu menunjukkan kepada dunia bahawa Malaysia perlu mempunyai kotak hitam sampai begitu teruk sekali? Ia hanya menguatkan lagi dan dapat meningkatkan syak wasangka orang asing yang Malaysia mempunyai rekod cuba bersembunyi - Charles Yii

Philip Boo: Tepat sekali. Kami mempunyai hak undang-undang untuk kotak hitam; mengapa perlu tanya Uk? Mungkin kita perlu bersabar, janganlah ia meningkatkan teori konspirasi.
Harapan tidak akan menjadi seperti OSA tanda hantaran kami untuk pemeriksaan negara. Hahaha.

Mark Lee: Malaysia mempunyai alat untuk membaca penerbangan perakam data meh ? AS NTSB harus menjadi orang yang mampu untuk mengakses parameter penerbangan direkodkan. Jika kotak hitam kembali ke Malaysia , data mungkin hilang atau kotak hitam keseluruhan perlu berehat. Ia adalah sangat luar biasa yang mencurigakan untuk menuntut perakam begitu awal dan tergesa-gesa.

John M Billie: Australia sedang mencari kotak hitam; kenapa pergi ke UK atau kotak yang telah disimpan di sana? Ini adalah misteri lebih misteri apa yang berlaku, Malaysia.

Nyoheu Regem Ferdinand: Apabila Malaysia mempunyai jagaan kandungan akan dipinda untuk disesuaikan dengan pihak berkuasa.

Kenapa UK? Mereka bukannya bos kami. Mereka perlu berbincang dengan Australia, China dan Amerika Syarikat yang menyumbang kepada pencarian.

Satu lagi misteri. Berharap kedua-duanya, Gani dan perjanjian itu hilang juga.

Shamini Bhaskaran: Tidak boleh media dan keluarga penumpang mendapatkan penjelasan melalui wakil-wakil undang-undang Antarabangsa dan negara masing-masing untuk mendapatkan pengesahan tentang kandungan kargo yang sangat mencurigakan bahawa kerajaan Malaysia telah dilabel sebagai "rahsia"?

Memandangkan PM Malaysia sendiri & bertindak pengangkutan merangkap Menteri Dalam Negeri telah memaklumkan media tempatan bahawa pesawat terhempas dan tiada yang terselamat dengan MAS dan China syarikat penerbangan sudah didakwa memproses pampasan insurans, dan ini MOU ditandatangani oleh Dato Seri Panglima Hishammuddin di DSA ekspo ke-14 di PWTC hari ini (April 14) pada operasi maritim dan sebagainya?

Tiada siapa yang telah dinafikan secara sah atau diragui kemungkinan Taliban Tentera Laut AS anjing laut teori di mana senjata tentera di atas kapal MAS kargo menuju Beijing kecuali PM dan menteri yang bertanggungjawab kita tidak mendedahkan kebenaran kepada orang ramai.

Ross Chow: Saya rasa dia melompat meriam. Sehingga kotak hitam ditemui, dia boleh bercuti di London dengan cara itu

Adi Von: Bunyi menjengkelkan kepada saya.

Teoh Eng Tian: Perbualan di dalam kotak hitam boleh mengaitkan kerajaan, jadi kotak hitam dan pesawat tidak boleh ditemui. Itulah sebabnya mengejar angsa liar.

Leo Ten Ten: Ia hanya alasan untuk pergi untuk bercuti dibayar sepenuhnya percuma di Britain ! C'mon, kotak hitam tidak dijumpai lagi dan dia mahu pergi ke Britain untuk mendapatkannya.

Alasan yang lemah. Mengapa Britain? Bunyi menjengkelkan!

Komen-komen ini diperolehi daripada pembaca artikel " Gani on ‘Mission Impossible’ to seek custody of MH370 black box?” - sumber - GENDANG PERANG

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA