Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, February 8, 2014

ZAHID DI BELASAH

 Zahid di belasah ekoran kenyataan " menampar " bukan satu jenayah.

6 comments:

Anti Fitnah said...
Hebatnya menteri Malaysiaku.
Rakyat Malaysia ditawar RM1,200,000 sekiranya dapat menampar Ahmad Zahidi. Kalau boleh, di depan pemberita dan juga POLIS. Jangan takut, rakyat Malaysia tak akan dikenakan tindakan sebab itu bukan ancaman.
Marilah semua rakyat Malaysia, kita beramai-ramai pergi tampar Menteri Mangkuk. Aku rasa kalau seorang tampar sekali pun dah mencukupi. Baru dia tahu tampar tu mengancam atau tidak.
Bodoh punya menteri.
Anonymous said...
Inilah evolusi demokrasi dan undang2 ikut suka aku sendiri.Berbeza dan unik berbanding dengan mana-mana negara dunia lain.
Anonymous said...
Bila kerajaan sekarang rebah dalam masa terdekat, munkin menteri ini yang akan cabut lari melelui trowong Putera Jaya kerana takut dikejar musuh.
Anonymous said...
Macam negara ni tidak ada undang2,cakap bodoh marah, kalau tak mampu jadi menteri untuk jaga kabajikan dan keselamatan rakyat, letak je jawatan, ingat kita bayar gaji dia untuk jaga umno je ke???
Amuraria said...
inilah akibat setengah mangkuk bahlol lantik antara penyamun,penyangak samseng & kaki pukul jadi pemerintah ! ABU !
Rangga said...
Tu la rasionalisasi mentri namanya...
Bodooh punya mentri!

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA