Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, February 25, 2014

KAJANG - JENTERA BN KECEWA DENGAN TPM

Muhyiddin tidak sepatutnya berkata meskipun Anwar Ibrahim menang, seolah-olah beliau mendoakan kemenangan Anwar

KAJANG:
Nampaknya Timbalan Pengerusi BN, Tan Sri Muhyiddin Yassin tidak yakin BN akan menang dalam PRK Kajang pada 23 Mac ini apabila beliau berkata meskipun calon PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim memenangi PRK Kajang, Anwar tidak akan berjaya ke Putrajaya,

Katanya, sekiranya Anwar menang, beliau hanya ADUN di Selangor sedangkan Datuk Seri Najib Tun Razak masih Perdana Menteri.

“Yang menang sekarang BN. Perdana menteri kita Najib. Anwar kalau menang sebagai ADUN. Yang menang di Kajang tidak jadi perdana menteri,” katanya ketika berucap di hadapan penyokong Barisan Nasional (BN) dan penduduk setempat di Kajang, Selangor hari ini.

Pemerhati politik menyifatkan kenyataan Muhyiddin ini seolah-olah sudah mengiktiraf kemenangan Anwar walaupun hari pembuangan undi pada 23 Mac masih jauh lagi.

Menurut seorang pemerhati politik yang enggan namanya disebut, kenyataan Muhyiddin itu mengecewakan jentera BN kerana sebagai orang nombor dua dalam BN, beliau sepatutnya memberi kata semangat kepada jentera dan bukannya “negative thinking” dengan mengandaikan Anwar akan menang.

Katanya, Muhyiddin tidak sepatutnya berkata meskipun Anwar Ibrahim menang, seolah-olah beliau mendoakan kemenangan Anwar

Katanya lagi, Timbalan Perdana Menteri dia hari lepas ditegur kerana mengatakan calon BN, Datin Paduka Chew Mei Fun boleh tahan cantik. Ia dianggap sebagai kenyataan sexist.

Pemerhati politik itu mempertikai kenyataan Muhyiddin seolah-olah bercakap seperti bekas Timbalan Perdana Menteri (1986-1993), Tun Ghafar Baba yang suka bercakap merapu.

Katanya, memanglah bila Anwar menang, bukan Anwar jadi Perdana Menteri kerana untuk dilantik sebagai Perdana Menteri, seseorang itu mestilah ahli parlimen dan bukannya ADUN.

“Apa kena mengena jawatan ADUN Kajang dengan jawatan Perdana Menteri? Ini menunjukkan kebodohan Muhyiddin mengeluarkan kenyataan seperti itu,” tambahnya.

Beliau mendakwa di Sungai Limau, Muhyiddin dikritik kerana mengeluarkan kenyataan menghina bekas ADUN Sungai Limau, Tan Sri Azizan Abdul Razak yang dipotong kaki kerana kencing manis.

Katanya, Kesilapan Muhiddin membuat andaian Anwar akan menang menunjukkan beliau tidak yakin dengan jentera MCA.

Sehubungan dengan itu, beliau menempelak BN yang bertanding dalam suasana BN tidak yakin menang.

“Sudah tentu BN menghabiskan masa dan wang dalam PRK Kajang kalau dah tahun BN sukar untuk menang. Lebih baik BN beri laluan kepada calon Bebas, Datuk Zaid Ibrahim menentang Anwar Ibrahim,” katanya lagi.-fmt

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA