Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, June 8, 2013

GAMBAR - 10 MUHARRAM DGN KESESATAN SYI'AH

Kesesatan Syiah ( Gambar ) | Ritual Kesesatan Syi'ah Menyambut 10 Muharram | Kalau kita rajin membaca dan meneliti ayat-ayat al.Quran di sana terdapat banyak ayat-ayat yang mengingatkan kita supaya menjaga diri dan juga ahli keluarga, terutamanya menjaga dari disiksa dan diazab di dalam api neraka dan selainnya elak kesusahan dan kebinasaan di dunia,

Disebalik larangan ( mencampakkan diri ke lembah kebinasaan dan kerosakan) terdapat tidak kurang banyaknya yang menyuruh manusia mencari kesejahteraan di dunia dan di akhirat. Suruhan itu diiringi dengan panduannya yang lengkap dan sempurna iaitu al.Quran dan al.Hadith. 

Untuk selamat dari tercampak ke lembah kebinasaan semestinya manusia memerlukan panduan dari al.Quran dan al.Hadith.(wahyu Allah dan Rasul-Nya)

Moga Allah selamatkan kita dari fitnah Syiah yang dashyat ini, mereka membuat perkara bidaah yang sesat, Adakah Nabi Muhammad, Hassan, Hussein, Saidina Ali masih hidup mereka akan merestui perkara ini, tidak sama sekalikan..Kita amat mencintai Ahlul Bait dan kecintaan kita melebihi kecintaan pada diri sendiri dan keluarga. Kita sebagai Ahli sunnah juga mencintai sahabat nabi Abu Bakar, Umar , Usman yang telah di kafirkan oleh Syiah Imamah. Moga Allah memberi hidayah kepada mereka kembali kepangkal jalan.












ehsan kaki sembang

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA