Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, April 20, 2013

UMNO - GAGAL BERTANDING DI SEMUA KERUSI HAKNYA





UMNO mengejutkan dengan beberapa insiden untuk PRU 13. UMNO gagal untuk bertanding di semua kerusi yang di peruntukan kepadanya. ialah tidak berlaku sebelum ini, tapi ianya berlaku pada PrU13 ini, Apakah UMNO akan terhadapus di PRU 13 ini, Allah sahaja yang menentukan.
 

(Ibrahim bersama Tun Dr Mahathir dalam satu majlis sebelum ini)



Insiden 1
 
Di Pasir Mas, sebagaimana yang di war-warkan, kegagalan UMNO untuk meletakkan Dato Ibrahim Ali hanyalah satu sandiwara, dan ianya terbukti kini. Bagi UMNO dan Presiden nama Ibrahim sengaja di tiadakan kerana tempat untuk calon UMNo Datuk Johan Che hanyalah proksi untuk Ibrahim Ali. Walau pun beliau bertanding atas tiket bebas, tapi kemana perginya calon dari UMNO?



Kini jelas UMNO sememangnya pengamal " rasis " dan UMNO juga kinimencatat satu sejarah hitam dalam kalender mereka sendiri. Apatah lagi kerana Ibrahim Ali pernah " memperbodohkan " PAS pada 2008 dengan menggunakan lambang PAS untuk ke Parlimen. Kini UMNO pun di jadikan mangsa.

Insiden 2

Aishah serah borang di Jempol

PAS terus mengkotakan janji untuk meletakkan calon-calon muslimat agar nisbah Sementara itu di kerja antara kaum dapat di laksanakan di peringkat paling maksima.

Untuk itu Calon PAS P127 Jempol, Wan Aishah Wan Ariffin menyerahkan borang pencalonan jam 9.05 pagi tadi di Dewan Besar Kompleks Pentadbiran Daerah Jempol, percubaan kali pertama ini di tentang oleh calon UMNO yang cukup senior dan jauh perpengalaman dari beliau sendiri.


Mereka bersama lebih 300 penyokong berkumpul kira-kira jam 8 pagi tadi dan berarak kira-kira 200 meter ke pusat penamaan.

Insiden 3





Kamalia Ibrahim keluar Umno, tanding bebas


Naib Ketua Wanita Umno Datuk Kamilia Ibrahim membuat keputusan mengejutkan dengan bertanding sebagai calon Bebas di Kuala Kangsar.

Beliau akan menentang calon partinya dari BN sendiri Datuk Wan Mohammad Khairil Anuar Wan Ahmad dan Idham Lim (PAS) dalam pertembungan tiga penjuru.

Sejurus sahaja disahkan sebagai calon, beliau juga mengumumkan keluar Umno dan melepaskan semua jawatannya dalam parti Melayu itu.

Selain naib ketua wanita Umno, Kamilia juga melepas jawatan sebagai ahli Majlis Tertinggi Umno dan ketua Wanita Umno Kuala Kangsar.
Manakala Bernama melaporkan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai berkata, Kamilia dipecat dari parti itu kerana bertanding sebagai calon Bebas.
Kamilia kelmarin berkata, beliau kecewa dengan “penghinaan” yang ditunjukkan BN dengan tidak meletakkan pemimpin tertinggi dari sayap parti iu sebagai calon.

1 comment:

  1. apakehal PAS ngan PKR sama sama lawan ?ooooo tidor satu bantal MIMPI LAIN LAIN yaaaaa?

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA