Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, April 24, 2013

PENAMAAN CALON - PRU13

Di pagi 20 April 2013, dataran perhentian bas Kampong Gajah telah memperlihatkan satu suasana yang cukup menakjubkan. Perhimpunan dan perarakan calon-calon dari Pakatan Rakyat bermula di tapak dataran ini. Peminat dan pengundi serta pemerhati setia kedua-dua parti gagasan PR ( PAS & PKR ) mula berhimpan mulai jam 7pagi lagi.


Scence 1 - dengan berimamkan Alfathil Ust. Mustaffa Shaari, mereka menunaikan sholat sunat Dhuha dan sunat hajat. moga-moga perjalanan penamaa calon pagi ini di redhai oleh Allah. berdoa moga-moga Allah memberikan petunjuk untuk melaksanaankan kebenarannya. Hanya Allah yang mengetahuai dan mampu melakukan setiap apa yang dipohon oleh umatnya.

Sence 2 - Calon-calon dari PKR -
Tn. Osman Abdul Rahman ( DUN Sungai Manik dan Sdr. Mustaffa Kamil Ayub )


Sence 3 - dengan gagah dan cukup tampan, Sdr. Mustafa selaku calon untuk Parlimen Pasir Salak memulakan langkah untuk mendahului perarakan ke pusat pendaftaran calon di Pejabat Daerah Kg. Gajah sejauh 1km. Pertembongan ini adalah kali kedua untuk kedua-dua mereka, pada PRU12. 

PARLIMEN

Scence 4 - Carta ini menunjukkan kedudukan undian pada PRU12, apakah di PRU13 ini ianya akan memihak kepada Sdr, Mustaffa - hanya Allah yang mengetahuinya, kita berdoalah sama-sama untuk k


scene 5- " rombongan " yang berarak membawa sepanduk Anwar & gambar calon-calon. Mereka bergerak dengan cukup yakin.kemenangan seolah-olah sudah dirasai.


sence 6- salah satu dari pemindang yang di paparkan di setikar kawasan perkarangan Pejabat Tanah & Daerah


sence 7- sebahagian dari penyokong, peminat dan pengundi dari PR berkumpula sabar sementara menunggu pengumuman dari pihak SPR kaitan pengesahan pertandingan di PRU13 ini.


scence 8 - Toh Perak nama gelaran kepada beliau, walau pun dalam keadaan tidak 100% sihat tapi beliau memberikan ruang masa untuk bersama-sama di majlis penamaan calon tersebut.


scence 9 - penulis juga rasa amat bangga bersama rakan yang kini sudah mula mesra dengan warna " hijau ".

Diadoakan moga-moga PRU 13 kali ini akan membuahkan hasil untuk mengubahkan landskap politik negera.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA