Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, February 19, 2013

APA RASIONALNYA CABUTAN NOMBOR BERTUAH

Malaysia ini mencatat satu lagi fenomena dalam berkempen, mungkin kah cara ini boleh menarik lebih ramai pengunjung untuk hadir mendengar celoteh dari mereka yang menyampaikan hujjah. Tapi yang pelik bin ajaibnya, kita perhatikan kenapa dari kalangan kepimpinan pemerintah perlu mengadakan cabutan nombor bertuan setiap kali ingin berdepan dengan rakyat?

cuba lihat gambar-gambar yang di sertaikan dibawah ini:


Satu ceramah anjuran UMNO dengan penceramah agung utamanya  Zulkifli Nordin yang terkenal dengan slogan perjuangan Saya Islam Dahulu baru Melayu,  terpaksa diadakan siri cabutan bertuah dengan pelbagai hadiah lumayan kepada para hadirin yang bernasib baik seperti basikal untuk orang tua dan budak-budak, TV Plasma, dapur masak, oven,periuk nasi elektrik, cerek air elektrik dll... Dah macam pesta cabutan bertuah.


Ceramah perdana, kalau dah perdana mengapa perlu ada cabutan bertuah?


Nampaknya burung sebulu akan terbang sekutu....rakan parti dalam BN ibarat kembar siam, UMNO/MCA akan lakukan perkara serupa demi menarik orang ramai datang keceramah anjuran mereka.... CABUTAN BERTUAH!!!!!


Difahamkan demi memikat dan memujuk rakyat supaya datang beramai-ke Stadium Nasional  Bukit Jalil, Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan ( KPPK ) yang menterinya Rais Yatim, telah mengadakan cabutan bertuah kepada para pengunjung.

Hadiah-hadiah adalah seperti sebuah kereta, motosikal dan tiket kapal terbang selain beberapa barangan elektrik.

Sebelum itu SKMM dan juga KPKK telah menghantar beberapa kali sms kepada pengguna celcom, maxis dan digi supaya sama meramaikan.

Dah terdesak sangat dah UMNO ni..Petanda mereka tau himpunan Merdeka kali ini tidak mendapat sambutan seperti yang diharapkan.

Begitulah terdesaknya UMNO...Nak minta orang ramai hadir 
dalam majlis doa selamat pun, terpaksa diumpan 
                                           dengan cabutan bertuah dan wang ringgit.

1 comment:

  1. JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT HUB KI RUSLAN SALEH DI NMR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE (KLIK)www.penarikan-uang-ghaib.webs.com SAYA SUDAH BUKTIKAN 3X THNKS ROOMX SOBAT


    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH ATAS BANTUANGNYA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL JITU YANG AKI,BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 134 JUTA ALHAMDULILLAH SAYA BISA MENUTUPI SEMUA HUTANG2 SAYA DAN KINI SAYA JUGA SUDA MEMBUKA USAHA KECIL KECILAN.INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAHKAN ANDA HUBUNGI LANGSUNG AKI, RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE (KLIK)www.penarikan-uang-ghaib.webs.com SAYA YAKIN ANGKA YANG DI BERIKAN AKI,RUSLAN DAPAT MERUBAH NASIB ANDA’TERIMAH KASIH..THANZ ROOMX ZHOBATH ★

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA