Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, January 16, 2013

LAGI-LAGI PARLIMEN BUBAR - TAPI TAK BUBAR JUGA

Kini sudah tiada masa. Ini berita yang baru diterima. Parlimen akan dibubarkan pada 1hb. Mac 2013. Berikutnya PRU13 akan dijalankan.

PRU13 - 1/3/2013.
13-13-13.
Mengapa nombor ini dipilih?
Nombor 13 selalunya dikaitkan dengan "bad luck." Sudah tentu sebagai kaum Muslimin kita tidak boleh percaya kepada karut-marut itu. Ini kerana kita percaya kepada Qada dan Qadar. 
Adakah ini ilham yang didapati dari US, memandangkan sekumpulan pegawai tinggi JPM baru saja balik dari negara yang dikuasai gerombolan illuminati dan free mason itu.

Atau mungkin kebetulan sahaja.

Tetapi pegawai kerajaan yang rapat dengan PM tidak akan kemana-mana tanpa urusan yang berkait dengan Najib.
No 13 adalah nombor yang membawa tuah bagi golongan elit yang percaya kepada elemen-elemen mistik dan suka menguasai. Itu menurut kepercayaan illuminati dan freemason.



Pakcik Sifu Pekida pernah bagi tahu Yong pada pertengahan tahun lepas PRU 13 akan di adakan dalam bulan Mac 2013. Pakcik Sifu Pekida memang pengamal paranormal. 
Terus terang, PRU kali ini akan menjadi pilihanraya yang paling sengit. Bomoh dan pengamal paranormal akan dikerah selain agensi kerajaan seperti MKN, Jabatan Penerangan, Polis dan juga Felda, Felcra, LPP dan polis. Bersiaplah!
Mungkin ini yang dimaksudkan "sabotage ekonomi" oleh perkhidmatan awam dan peniaga seperti yang disebut Ketua Ekonomi Bank Islam itu.


DAH TAHU TARIKH. JANGAN DOK BEREBUT KERUSI LAGI.  
JOM UBAH

TOLAK UMNO. TOLAK BN

2 comments:

  1. tak bubar punya BN MENANG rakyat menyokong 150%.Kahhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  2. Kalau saya komen... nanti Najib tak bertelor lagi... tunggu kalau dia bubar hari tu... baru saya beri komen baik punya.

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA