Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, December 15, 2012

PDRM - KAMI SOKONG PR


Wah, kes berat nih.. Bende ni sebelum ni hanya dengar dengar camtu je tanpa sesiapa anggota polis yg kedepan dan bersuara. TETAPI kini, seorang polis wanita dengan BERANI bersuara lantang dan menulis di fesbuk miliknya tentang ugutan pihak atasan PDRM kepadanya hanya semata mata dia menyokong Pakatan Rakyat.


Pn Norhashimah Mohammad, seorang pegawai Polis DiRaja Malaysia berumur 30 tahun dan bertugas sebagai pegawai polis meluahkan segalanya di fb dengan berani. Ini kerana beliau sedar dan tahu undang undang. Ini bedasarkan Artikel 10 yg mengungkai bahawa rakyat Malaysia BEBAS memilih dan menyokong mana mana PART POLITIK yg mereka suka.

Kerana KEDEGILAN BELIAU menuruti amaran pihak atasan PDRM, beliau akan ditukarkan ke Sarawak pada Januari 2013 nanti. Wah, sesiapa pegawai PDRM yg x ikut cakap atasan yg menyokong UMNO-BN, maka mereka akan DITRANSFER ke tempat lain dan kemungkinan di kawasan2 yg hulu dan jauh dari bandar.


Pegawai Polis pun rakyat Malaysia, bebas menyokong parti mana mereka suka. Adalah satu jenayah jika menyekat kebebasan rakyat menyokong mana mana parti politik yg mereka suka. Lebih jenayah lagi bila MENGUGUT... Tahniah puan, semoga lebih ramai POLIS buka mata dan berani tegakkan hak sebagai RAKYAT NEGARA DEMOKRASI..
Posted by Kuasa Rakyat

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA