Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, December 8, 2012

ANAK KECIL MAIN API - PENULIS HAIPOKRIT.



Penulis lirik Anak Kecil Main Api ( gambar ) disahkan oleh 
mahkamah Melakukan konspirasi Jahat terhadap Penyarah Kanan UUM.
 
Pencipta lagu yang membuat ramai Mak Cik - Mak Cik, Pak Cik - Pak Cik UMNO termasuk anak-anak muda di PWTC menangis teresak-esak, "ANAK KECIL MAIN API" telah didapati menjalankan konspirasi terhadap seorang pensyarah kanan UUM sehingga terbantut dan menyekat kenaikkan pangkatnya.


Wanita UMNO sebak dengar nyanyia lagu tersebut
Apakah mereka sebak mengetahui penulis lirik ini juga mempunyaki sikap " buruk laku " 

Mahkamah Tinggi di sini memerintahkan Universiti Utara Malaysia (UUM) dan Naib Canselor UUM, Tan Sri Nordin Kardi membayar ganti rugi kepada plaintif, Dr Abdul Halim Mohamed, 46, kerana didakwa melakukan konspirasi terhadapnya sehingga menyebabkan dia tidak dinaikkan pangkat.


 Apakah ada antara wanita ini kaum kebarat Dr. Abdul Halim - 
pensyarah yang di " blok " kenaikan pangkat oleh Dr. Kurdi

Mohd Zaki Abdul Wahab dalam penghakimannya berkata, satu deklarasi oleh mahkamah mengisytiharkan bahawa plaintif memegang jawatan sebagai Pensyarah Kanan sejak Jun 2008 dan berhak untuk memegang jawatan Profesor Madya berkuat kuasa tiga tahun lalu dari tarikh pelantikan seperti yang ditetapkan kriteria kenaikan pangkat.

Pakcik ini juga pilu - 
kerana negara yang dipijak kini milik orang

“Defendan hendaklah membayar tunggakan gaji dan lain-lain bayaran yang berkaitan kepada plaintif mulai Jun 2008 sehingga sekarang mengikut skala gaji pensyarah kanan dan apa-apa bayaran yang layak plaintif terima berikutan kenaikan pangkat selanjutnya,” katanya.

Peguam, Rahimah Bee yang mewakili Abdul Halim berkata, mahkamah berpuas hati dengan surat kenaikan pangkat plaintif kerana memenuhi syarat yang ditetapkan.

Terdahulu, Abdul Halim memfailkan saman terhadap Naib Canselor UUM, Tan Sri Dr Nordin Kardi kerana didakwa melakukan konspirasi terhadapnya.





Tangisan Pemuda ini - di ragui




Pada 2007, plaintif yang ketika itu berkhidmat di UUM sebagai seorang pensyarah di bahagian Fakulti Sains Kognitif dan Pendidikan mengemukakan permohonan kenaikan pangkat ke jawatan pensyarah kanan kepada Majlis Eksekutif Universiti (MEU).



             Bukan semua pemuda sedih


KALAU PADA SEORANG PENSYARAH KANAN YANG MEMPUNYAI MASA DEPAN CERAH PUN DIA SANGGUP LAKUKAN PERKARA YANG JAHAT DAN JIJIK... APALAH SANGAT SEKADAR MENCIPTA LAGU YANG LIRIKNYA SEBAGAI PENGABUR JIWA PARA PENGKAGUM UMNO UNTUK MELIHAT REALITI.

Sumber: omakkau.blogspot.com

3 comments:

  1. ahli UMNO ni bangang dan bebal...mereka tak pernah baca buku2 ilmiah...mereka tak tahu bahawa Melayu hilang harta kerana pemimpin UMNO.
    Jangan kata Melayu tak ada kuasa, ada kuasa tapi UMNO dah jual kuasa kepada tokey2 untuk dapat duit...tu sebab wakil2 rakyat UMNO kaya raya....malangnya orang UMNO terlalu bebal untuk faham...

    ReplyDelete
  2. pemimpin dan ahli UMNO setiap kali perhimpunan agung mereka telah berjaya mempamerkan bakat lakonan yang tak kalah dengan pelakon terkenal... titisan air mata buaya dan kelakar bodoh mereka mendapat liputan luas TV3, RTM dan Utusan Merayu dsbnya.... mendengar/ mengikuti perhimpunan agung UMNO umpama menyaksikan pementasan teragung di sebuah sekolah rendah ...

    ReplyDelete
  3. prof kangkong dan lanun2 melayu terus membodohkan lembu2 yang memang dah bodoh...kesian sampai keluar air mata buaya!!!!

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA