Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, October 12, 2012

HUDUD - BIAR GAMBAR BERCERITA

Kg. Bandar Lama, Kg. Gajah, HUDUD di jadikan " peluru " kedua-dua parti politik terbesar di Malaysia, masing-masing ingin menegakkan kebenaran, masing-masing mengambil peluang untuk " membunuh " antara satu sama yang lain. Tapi kali ini pihak pengurusan GM tidak berminat untuk menulis panjang tapi biarlah gambar yang dipaparkan menceritakan keadaan kedudukan apa yang sedang berlaku masa kini.


Ketiga-tiga mereka ialah pemimpin tertinggi sebuah parti yang memerintah Malaysia, parti ini juga meletakkan Islam sebagai agama Rasmi daperlembangaan negera.


Bukan setakat tidak mengindahkan perlunya melaksanakan hukum hakam Islam, sebaliknya mereka juga cuba menidakkan keperluan pelaksanaannya. Mungkinkah cara ini juga Orang Melayu gagal " berdakwah " untuk orang bukan Islam menyertai dan memahami Islam?


Lihat gambar ini, siapa mereka?

Nabila Huda

Apakah gadis sunti ini " berani " jika hukum Allah di laksanakan, dia Muslim


Ini pula remaja " belia " apakah ini tuntutan kebaikan?


Inilah kata pepatah " bapa borek anak rintik " 
bapak tak faham agama anak didik jadi mangsa.


Kalau dah tak tau hukum hakam inilah yang terjadi.


Ketegasan baginda menyatakan sesuatu, baginda juga melilhat bahawa hanya dengan melaksanakan hukum Allah penghidupan lebih sempurna.

Apakah mereka kalangan " kafir " di Malaysia tidak tahu baik buruknya Islam atau mereka tidak di dedahkan secara sistematik kaitan denganNya. Kita nampak beza antara kedua-dua mereka.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA