Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Monday, September 10, 2012

SALAHKAH BALUT BADAN DENGAN JALUR GEMILANG?

Kg. Gajah 10 Sep. 2012, kini rakyat Malaysia terus tidak mengindahkan undang-undang yang disediakan, mungkin agaknya kerana undang-undang yang di amalkan di Malaysia bukan bukan semua rakyat, tapi rakyat terpilih, ada kalangan masyarakat boleh buat apa saja dan tidak ada tindakan tapi ada pula gulongan yang akan di tangkap serta merta. " Double Standard " yang diamalkan oleh PDRM ini mungkin akan mengundang rakyat akan hilang kepercayaan kepada agensi ini.

Bagi " aida " nama yang dilaporkan oleh TV3, untuk menunjukkan ketaatan dan kesetiaan kepada negara Jalur Gemilang di salutkan ke badan yang di bogelkan. Kita tunggu dan lihat apakah " aciton " dari PDRM dal kes ini.

Gempar dengan pendedahan yang dibuat TV3 berkenaan sebuah majalah yang memaparkan gambar Awek Melayu Separuh Bogelyang hanya dibaluti oleh Jalur Gemilang (Bendera Malaysia).Pendedahan tersebut disiarkan melalui Buletin Utama dan Malaysia Hari ini, menunjukkan sebuah artikel dengan gambar seorang model wanita melayu separuh bogel yang menggayakan pelbagai aksi gahirah.


Wajah model awek melayu tersebut dikaburkan oleh TV3, tetapi yang peliknya, nama model tu "Aida" didedahkan pula. Ini menyebabkan semakin ramai orang tertanya-tanya siapakah Aida?


Nama Majalah : Majalah Sensasi Lelaki (Keluaran ke-31)
Model : Aida Khurniah (Pramugari)
Umur : 23
Asal : Kuantan, Pahang
Awek Melayu Separuh Bogel Balut Dengan Bendera Malaysia - Sumber

1 comment:

  1. Very nice photos of a beautiful Malay lady ! Saya suka !

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA