Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, September 28, 2012

MENTERI AGAMA KAKI PENIPU

Kg. Gajah 27 Sep. 2012, kini kepimpinan UMNO menggemparkan lagi, lepas satu-satu isu yang di cipta oleh mereka akhirnya membalik ke muka mereka sendiri bak kata pepatah " menepok dulang akhirnya memercik ke muka sendiri " Bulan September ini sahaja sudah 2 isu yang cuba memburukkan Pakatan Rakyat, Isu Air di Selangor, Isu jet peribadi Anwar dan ketiga isu kaitan dengan Perhimpunan Bersih 3.0

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Jamil Khir Baharom, ( gambar ) mengaku di parlimen bahawa kerajaan Arab tidak dapat menambah kuato haji tahun ini dan menetapkan hanya 28 ribu jemaah sahaja.  Kenyataan Menteri Haji dan Wakaf Arab, ini terpaksa di lakukan memandangkan pada masa ini masalah penginapan amat kritikal kerana Mekah sedang dalam proses pengubahsuaian khusus tempat penginapan jemaah.

Satu ketika menteri ini telah memainkan isu kaitan dengan sahabat Bersih 3.0 di Madinah dan Mekah, kerana rakan-rakan di sana bergambar dengan berpakaian kuning dan kain rentang BERSIH. Tanpa usul periksa menteri buat cerita yang jemaah Malaysia tahun ini sudah berkurangan, kerajaan Arab Saudi tidak berminat dengan cara dan demonstrasi BERSIH tersebut. atas keadaan ini rakyat akan menanggung bebannya.

(Perhimpunan Bersih 3.0 di Masjid Nabawi, Madinah)

Semalan di Dewan Rakyat, wakil dari Kuala Krau, YB Datuk Ismail Mohamed Said, inginkan penjelasan kaitan dengan tambahan kouta jemaah Malaysia ke Mekah tahun ini, sebelum beliau di herdik oleh ahli PR yang lain, beliau masih mempertahankan yang kegagalan tambahan kouta adalah kerana BERSIh 3.0

Atas desakan dan laungan " “Renovation Datuk Menteri…Mekah tengah buat renovation,” dari MP PR yang lain, menteri terpinga-pinga dengan laungan dan pekikan dan asakan dari ahli parlimen tersebut. Beliau akhirnya mengaku perhimpunan Bersih yang berlangsung di negara terbabit tidak menimbulkan persepsi buruk kepada Malaysia.“Ia cuma andaian sahaja…Bila berlaku perhimpunan Bersih di Mekah, ia menimbulkan persepsi mengaitkan dengan Bersih 3.0,” kata beliau dalam Dewan Rakyat.
Kerajaan Arab Saudi masih mengekalkan kuota 28,000 untuk jemaah Malaysia menunaikan haji tahun ini. Sebelum ini, isu kuota haji dipolitikkan kerajaan Umno BN kononnya tindakan segelintir rakyat Malaysia mengadakan demonstrasi Bersih 3.0 di Mekah dan Madinah pada 26 April lepas menyebabkan kerajaan Arab Saudi menyekat tambahan kuota itu.

APAKAH ORANG AGAMA PUN BOLAH " SPAIN " JIKA MEREKA BERBAIK DENGAN UMNO CONTOH ; DR. MASHITA, USTAZ FATHUL BARI DAN KINI YB JAMIL KHIR. ...... Jauhkan diri dari UMNO untuk selamat.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA